ΔιατροφήΖητήθηκε παρέμβαση του FDA για δημοφιλές ενεργειακό ποτό

Ζητήθηκε παρέμβαση του FDA για δημοφιλές ενεργειακό ποτό

- Advertisement -
  • Γράφει η Χριστίνα Χατζηπαλαμουτζή

Στο στόχαστρο της Αμερικανικής Υπηρεσίας Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) αναμένεται να βρεθεί το ενεργειακό ποτό PRIME του Logan Paul (γνωστού influencer), το οποίο, όπως αναφέρει το NBC, εμπεριέχει καφεΐνη ίση με 6 κουτιά coca cola.

Στο στόχαστρο της Αμερικανικής Υπηρεσίας Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) αναμένεται να βρεθεί το ενεργειακό ποτό PRIME του Logan Paul (γνωστού influencer), το οποίο, όπως αναφέρει το NBC, εμπεριέχει καφεΐνη ίση με 6 κουτιά coca cola.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Μολονότι το ενεργειακό ποτό έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, φαίνεται πως το ποσοστό καφεΐνης που περιέχει να είναι δυνητικά επικίνδυνο για την υγεία.

Ο γερουσιαστής Τσαρλς Σούμερ κάλεσε τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) να διερευνήσει το ενεργειακό ποτό PRIME, ένα brand που δημιουργήθηκε από δημοφιλείς αστέρες του YouTube, Logan Paul και KSI.

Με την προβολή από τους δύο αστέρες του YouTube, το brand PRIME έκανε μεγάλη αίσθηση όταν κυκλοφόρησε πέρυσι, προκαλώντας μεγάλες ουρές σε παντοπωλεία.

Πόση καφεΐνη περιέχει το ενεργειακό ποτό

Το προϊόν διαφημίζεται ως vegan, με μηδενική περιεκτικότητα ζάχαρης. Ωστόσο, όπως φαίνεται περιέχει 200 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης ανά 12 ουγγιές, που ισοδυναμούν με περίπου μισή ντουζίνα κουτάκια coca cola ή σχεδόν δύο Red Bulls. Η υψηλή περιεκτικότητα του σε καφεΐνη οδήγησε σε απαγορεύσεις από ορισμένα σχολεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία, όπου ορισμένοι παιδίατροι προειδοποίησαν για πιθανές επιπτώσεις, όπως καρδιακά, πεπτικά προβλήματα και άγχος, σχετικά με τα δυνητικά επικίνδυνα επίπεδα καφεΐνης.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας, εν τω μεταξύ, υπερασπιζόμενοι το προϊόν ανέφεραν ότι είναι σαφές πως δεν συνιστάται για παιδιά κάτω των 18 ετών. Μάλιστα, πωλείται ένα ξεχωριστό αθλητικό ποτό, γνωστό ως PRIME Hydration, το οποίο δεν περιέχει καθόλου καφεΐνη.

Σε επιστολή του προς τον FDA, ο Σούμερ ισχυρίστηκε ότι υπήρχε μικρή αξιοσημείωτη διαφορά στο διαδικτυακό μάρκετινγκ των δύο ποτών – που έκανε πολλούς γονείς να πιστέψουν ότι αγόραζαν έναν χυμό για τα παιδιά τους, για να καταλήξουν με ένα «καζάνι καφεΐνης».

«Με μια απλή αναζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το Prime θα διαπιστώσει κανείς έναν εντυπωσιακό όγκο χορηγούμενου περιεχομένου, το οποίο είναι διαφήμιση», όπως σημείωσε. «Αυτό το περιεχόμενο και οι ισχυρισμοί που γίνονται θα πρέπει να διερευνηθούν, μαζί με τα συστατικά και την περιεκτικότητα του σε καφεΐνη για το ενεργειακό ποτό Prime».

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ