ΕπιχειρηματικάΗ Boehringer Ingelheim αποκαλύπτει το εξελιγμένο εμπορικό σήμα

Η Boehringer Ingelheim αποκαλύπτει το εξελιγμένο εμπορικό σήμα

- Advertisement -

Η Boehringer Ingelheim παρουσίασε ένα εξελιγμένο εταιρικό εμπορικό σήμα (Life Forward), με στόχο την έμπνευση βαθύτερης σύνδεσης με τους διαφορετικούς πελάτες, συνεργάτες και υπαλλήλους της εταιρείας.

Η Boehringer Ingelheim παρουσίασε ένα εξελιγμένο εταιρικό εμπορικό σήμα, με στόχο την έμπνευση βαθύτερης σύνδεσης με τους διαφορετικούς πελάτες, συνεργάτες και υπαλλήλους της εταιρείας - Life Forward
Boehringer Ingelheim – Life Forward

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Η εξελιγμένη εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει αρκετές αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής μιας ξεχωριστής παλέτας χρωμάτων και της δήλωσης σκοπού που εμπεριέχεται στην επωνυμία της Boehringer Ingelheim “Life Forward”.

Ειδικότερα, η δήλωση “Life Forward” βασίζεται στην θεμελίωση του εταιρικού σκοπού του «μετασχηματισμού της ζωής για τις γενιές» και τονίζει τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία αντιμετωπίζει τις σημερινές και μελλοντικές τις προκλήσεις και τον αντίκτυπο των ενεργειών της.

Ως βασικός παράγοντας στη βιομηχανία, η Boehringer Ingelheim αναπτύσσει πρωτοποριακές θεραπείες για μερικές από τις πιο επικίνδυνες & θανατηφόρες παθήσεις. Με την αύξηση των μη μεταδοτικών και λοιμωδών ασθενειών για τους ανθρώπους και τα ζώα, τη γήρανση των πληθυσμών, και τη συμπίεση των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης, η εταιρεία αντιμετωπίζει τις ακάλυπτες ιατρικές ανάγκες για τους ανθρώπους και τα ζώα σε βασικούς τομείς, όπως τα κάρδιο-νέφρο-μεταβολικά (CRM) νοσήματα, τη φλεγμονή, την ογκολογία και την ψυχική υγεία.

“Έχουμε ευθύνη να βοηθήσουμε στην αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων”, δήλωσε ο Médard Schoenmaeckers, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων της Boehringer Ingelheim GmbH. «Τα νέα καινοτόμα φάρμακα που ήδη ετοιμάζουμε και έρχονται, και που θα κάνουν σημαντικές διαφορές στην υγεία των ανθρώπων και των ζώων, συνηγορούν ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να εισάγουμε την εξελιγμένη εταιρική μας ταυτότητα».

Ακλόνητη αισιοδοξία

Η εξελιγμένη εταιρική εικόνα εισάγει μια σύγχρονη, ψηφιακή πρώτη εμπειρία που αξιοποιεί την πλούσια, οικογενειακή κληρονομιά της εταιρείας, βασίζεται στην ηγετική προσέγγισή της στον κλάδο της βιομηχανίας στις συνεργασίες και ενισχύει τη δέσμευσή της για βιωσιμότητα.

Ο πυρήνας της εξελιγμένης εταιρικής επωνυμίας είναι: ακλόνητη αισιοδοξία. “Σε ό,τι κάνουμε και λέμε, βλέπουμε θετικά το μέλλον, επειδή γνωρίζουμε ότι μπορούμε να το διαμορφώσουμε, να το επηρεάσουμε προς το καλύτερο ενώ θέλουμε να εμπνεύσουμε και άλλους να μας ακολουθήσουν”, προσθέτει ο κ. Schoenmaeckers. “Έχουμε σχεδόν 140 χρόνια εμπειρίας στη γεμάτη προκλήσεις δυναμική της υγειονομικής περίθαλψης. Από αυτήν την επίκτητη ανθεκτικότητα αντλήσαμε την αυτοπεποίθησή μας και την πεποίθηση ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα για τις επόμενες γενιές”.

Photo: Pixabay

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ