Δημόσια ΥγείαΗΔΙΚΑ: Ερωτηματολόγια για την αξιολόγηση των υπηρεσιών Υγείας

ΗΔΙΚΑ: Ερωτηματολόγια για την αξιολόγηση των υπηρεσιών Υγείας

- Advertisement -

Από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) ανακοινώθηκε πως, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τον Οργανισμό Διασφάλισης της Ποιότητας στην Υγεία (ΟΔΙΠΥ) και τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), αποστέλλονται ερωτηματολόγια σε πολίτες σχετικά με έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη για την αξιολόγηση των Υπηρεσιών Υγείας.

Από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) ανακοινώθηκε πως, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τον Οργανισμό Διασφάλισης της Ποιότητας στην Υγεία (ΟΔΙΠΥ) και τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), αποστέλλονται ερωτηματολόγια σε πολίτες σχετικά με έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη για την αξιολόγηση των Υπηρεσιών Υγείας.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Τα συγκεκριμένα ερωτηματολόγια αποστέλλονται μέσω SMS ή και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε συνεργασία με τους γιατρούς στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.

Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. είναι Οργανισμός υπό την εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με αντικείμενο την ανάπτυξη λογισμικού στις περιοχές της Υγείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης και της Πρόνοιας.

Μεταξύ άλλων, έχει την ευθύνη για τις εφαρμογές της άυλης συνταγογράφησης, του myHealth-app, του συστήματος διαχείρισης και διανομής των δωρεάν self-test.

Οποιαδήποτε ανάπτυξη ψηφιακής λύσης σε αυτούς του τομείς σχεδιάζεται, υλοποιείται και συντηρείται από τα στελέχη της ΗΔΙΚΑ Α.Ε.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Photo: Pixabay

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ