Ψηφιακή καινοτομία της Roche μέσω του Tumor Quest, για τα καρκινικά κύτταρα

  • Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός

Μέσα από ένα καινοτόμο video game (Tumor Quest) η Genentech, θυγατρική εταιρεία της φαρμακευτικής επιχείρησης Roche, επιχειρεί να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την πρόληψη και αντιμετώπιση του καρκίνου μέσω της αναπτυσσόμενης εξατομικευμένης ιατρικής στην ογκολογία.

Μέσα από ένα καινοτόμο video game (Tumor Quest) η Genentech, θυγατρική εταιρεία της φαρμακευτικής επιχείρησης Roche, επιχειρεί να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την πρόληψη και αντιμετώπιση του καρκίνου μέσω της αναπτυσσόμενης εξατομικευμένης ιατρικής στην ογκολογία

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Η νέα καινοτομία από την Genentech, που «στοχεύει» τα καρκινικά κύτταρα, ονομάζεται «Tumor Quest». Σκοπός του παιχνιδιού είναι να προσελκύσει το ευρύ κοινό προκειμένου να ενημερωθεί για τις διάφορες μορφές όγκων και τις δοκιμές βιοδεικτών, πέρα από τις κοινές διαδικασίες.

Το παιχνίδι ξεκινάει με ένα σύντομο εισαγωγικό βίντεο σχετικά με το γονιδιωματικό προφίλ και την αξία του ελέγχου. Μέσω διάδρασης, οι «παίκτες» του video game μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν μέσα από τρεις διαφορετικές διαδρομές. Την nonspecific, την tumor-specific ή την tumor-agnostic. Στόχος του διαδραστικού video game «Tumor Quest» είναι να εξαλείψουν τα καρκινικά κύτταρα. Το «Tumor Quest» είναι ένα παιχνίδι αντίστοιχο του δημοφιλούς «Bejeweled», όπου οι παίκτες βρίσκονται αντιμέτωποι με τρεις ή περισσότερες μεταλλάξεις σε διαφορετικούς τύπους όγκων. Για παράδειγμα, στην κατηγορία tumor-agnostic ο παίκτης κερδίζει πόντους εφόσον αντιστοιχίσει τις μεταλλάξεις στο παχύ έντερο, τον πνεύμονα και το πάγκρεας.

Εξατομικευμένη ιατρική

Το νέο video game, που λάνσαρε η Genentech (Roche) λίγο πριν τη φετινή συνάντηση ASCO, βρίσκεται στο site της (gene.com) προκειμένου να ενημερώσει το εξειδικευμένο κοινό της για το «Tumor Quest». Η προώθηση έγινε μέσω του δικτύου social media της Genentech το (Twitter, Facebook και LinkedIn).

«Η εξατομικευμένη ιατρική αποτελεί προφανώς ένα εξαιρετικά περίπλοκο θέμα. Περιοριστήκαμε στις βασικές της έννοιες προκειμένου να καταστεί εύκολο στο κοινό πώς μπορούμε να προσαρμόσουμε τις θεραπείες. Με βάση τη μοναδική βιολογία για τον καρκίνο κάθε ατόμου. Αξιοποιήσαμε μια πλατφόρμα παιχνιδιού προκειμένου να νιώθουν οικεία οι περισσότεροι παίκτες», όπως δήλωσε ο Josh Baldwin, διευθυντής ψηφιακής στρατηγικής της Genentech.

Για την Genentech (Roche), το συγκεκριμένο video game αποτελεί το πλέον πρόσφατο εγχείρημα να προσελκύσει το κοινό. Όσους αναζητούν περιεχόμενο πέρα από τις παραδοσιακές μορφές και videos. Στην πλατφόρμα περιλαμβάνονται κινούμενα σχέδια, κόμικς, podcast και άλλα βιντεοπαιχνίδια.

Βιολογικοί δείκτες

Στόχος είναι να ενισχυθεί η χαμηλή ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από τους βιολογικούς δείκτες. Αλλά και τις εξατομικευμένες θεραπευτικές επιλογές, όπως δήλωσε ο Meghan Cox, ανώτερος διευθυντής της Genentech.

«Μαθαίνουμε ολοένα και περισσότερα από την εμπειρία κάθε ασθενούς με τον καρκίνο. Πλέον, η πρόοδος στην επιστήμη και την τεχνολογία μας βοηθά να αποκαλύψουμε τι προκαλεί τον καρκίνο και πώς να τον στοχεύσουμε. Αυτό το παιχνίδι υπογραμμίζει τη συνδυαστική σημασία των προηγμένων διαγνωστικών μεθόδων. Να εντοπίσουν τη διαδικασία θεραπευτικής προσέγγισης. Αλλά και τα φάρμακα που αποτελούν τη σωστή θεραπεία για κάθε ασθενή που έχει διαγνωστεί με καρκίνο», όπως τόνισε.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ