ΒασικόΦήμες για τίτλους τέλους σε γνωστό PR agency - Τι λέει ο...

Φήμες για τίτλους τέλους σε γνωστό PR agency – Τι λέει ο διαχειριστής

- Advertisement -
  • Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός

Σε κακόβουλες προθέσεις του ανταγωνισμού αποδίδει τις φήμες για ενδεχόμενο λουκέτο ο διαχειριστής γνωστής εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων στο χώρο του φαρμάκου, που βρέθηκε στο προσκήνιο των πολιτικών εξελίξεων τις τελευταίες εβδομάδες.

Σε επικοινωνία του με το healthpharma, δηλώνει ρητά πως “θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε στην αγορά. Έχουμε δεχθεί πιέσεις αλλά δεν αποχωρούμε”.

Όπως μεταδόθηκε νωρίτερα:

Το ισχυρό πλήγμα που δέχθηκε η φήμη της, μετά την εμπλοκή της σε δικογραφία πολύκροτης υπόθεσης οδηγεί «αναγκαστικά» σε παύση εργασιών!

Μολονότι η απόφαση αναμένεται να λάβει επίσημη μορφή στις επόμενες ημέρες, μέρος της 5μελούς ομάδας αλλά και των εξωτερικών συνεργατών της φαίνεται πως γνωρίζει καλά για την ερχόμενη «έκπληξη» που ακολουθεί.

Στο ίδιο μέτωπο ανησυχίας με αυτό των εργαζομένων, βρίσκεται και ομάδα μεγάλων λογαριασμών που διατηρεί επικοινωνιακά.

Πληροφορίες του healthpharma.gr αναφέρουν πως η εμπλοκή της εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων στις πρόσφατες περιπέτειες που είδαν το φως της δημοσιότητας, είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν ή ακυρωθούν προγραμματισμένα συμβόλαια.

Η ζημιά που έχει προκληθεί είναι μεγάλη, όπως συζητούν κύκλοι της αγοράς, καθώς σε αυτή τη φάση παραμένουν όλοι επιφυλακτικοί στο ενδεχόμενο συνεργασίας.

Πάντως, στόχος μετά την… κάθαρση είναι η επανασύσταση ενός μικρότερου και ευέλικτου σχήματος με άλλη φυσικά ονομασία που δεν θα την συνδέει με το «αμαρτωλό» παρελθόν της.

Σε λιγότερα από 10 χρόνια δραστηριοποίησης κατάφερε να γνωρίσει στιγμές μεγάλης δόξης, έχοντας στην ομάδα της στελέχη με πολυσχιδή εμπειρία από το χώρο της επικοινωνίας, στο ευρύτερο φάσμα της αγοράς, με εταιρείες, agencies, media και θεσμικές αρχές.

Η «Ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών του πελάτη στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων, Δημοσίων Υποθέσεων (Public Affairs) αλλά και Πολιτικής Διαμεσολάβησης» ήταν τα σημεία υπεροχής της, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ακόμα και σήμερα.

Βασική αρχή επικοινωνίας της ήταν το «πολύ καλά δομημένο δίκτυο συνεργατών» της και οι σχέσεις που είχε εδραιώσει με στρατηγικά επιλεγμένους opinion leaders και decision makers.

Στους προβεβλημένους συνεργάτες αυτών των ετών περιλαμβάνονται 27 επιχειρήσεις-φορείς, με ισχυρή θέση στον ευρύτερο χώρο της Υγείας. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα μόλις ελάχιστοι λογαριασμοί επικοινωνίας παραμένουν ενεργοί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ