Healthspy: Ο φακός, ο ειδικός και η στρατηγική άνευ επικοινωνίας

  • HealthSpy by MisterSpy

 

Εδώ… φακός, που ναι ο ειδικός;

Την Παρασκευή ακούσαμε τα μαντάτα διακεκριμένου επιστήμονα, που η φήμη του «διογκώθηκε» εν μέσω… πανδημίας, πως επιχειρεί να «ξαναζεστάνει» τις επαφές που απέκτησε με τα media στο πρόσφατο παρελθόν, λόγω της τρέχουσας επικαιρότητας.

Την Παρασκευή ακούσαμε τα μαντάτα διακεκριμένου επιστήμονα, που η φήμη του «διογκώθηκε» εν μέσω… πανδημίας, πως επιχειρεί να «ξαναζεστάνει» τις επαφές που απέκτησε με τα media

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Ούτε λίγο, ούτε πολύ μαθαίνουμε ότι προτείνει εαυτόν για… συνεντεύξεις σε μεγάλα δημοσιογραφικά μαγαζιά, τα οποία ωστόσο αναγνωρίζουν τις χαμηλές πτήσεις που σημειώνουν τα θέματα του κορωνοϊού εν μέσω καλοκαιριού.

Απ’ όσο φαίνεται για ακόμα μια φορά, η προβολή γίνεται εξάρτηση, όταν μάλιστα έρχεται ξαφνικά και χάνεται με τον αντίστοιχο «ξαφνικό» ρυθμό.

Στρατηγική άνευ επικοινωνίας;

Σε συνέχεια των αλλαγών -σε πρόσωπα και συνήθειες- στο τμήμα επικοινωνίας ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας… σημειώστε πως το νέο στέλεχος με τις «μεγάλες περγαμηνές» και το «στιβαρό βιογραφικό» που ανέλαβε τα ηνία, μαθαίνουμε ότι κατέχει τα θέματα Strategy με ειδίκευση στο κομμάτι Sustainability Communication.

Με την μεταγραφή της, στόχος είναι η επικοινωνία να ξεπεράσει το αυστηρό corporate κομμάτι που έχει αναπτύξει, εντάσσοντας στο πλάνο της το διευρυμένο portfolio των brands που διαθέτει η φαρμακευτική. Απ’ όσο φτάνει στα αυτιά μας, για τη συγκεκριμένη μετακίνηση υπήρξε ένα θέμα ως προς το αντικείμενο και το περιεχόμενο της συνεργασίας, καθώς ο τομέας του φαρμάκου είναι ιδιαίτερα απαιτητικός…

Στο δια ταύτα… μολονότι η αγορά γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις, η συγκεκριμένη κυρία αποφεύγει τις επαφές με τον «έξω» κόσμο, πιθανόν για να ενημερωθεί επαρκώς για την δαιδαλώδη φύση της φαρμακοβιομηχανίας. Κι ας έχουν περάσει, ούτε λίγο, ούτε πολύ, δύο μήνες περίπου απ’ την ένταξη της στη νέα ομάδα. Healthspy

Και από ιδιωτικό… δημόσιο;

Η συμφωνία για την απορρόφηση του ομίλου «Euromedica» από την εταιρεία «Ημιθέα», ιδιοκτήτρια του νοσοκομείου «Ερρίκος Ντυνάν» ανοίγει και πάλι το επικοινωνιακό γαϊτανάκι κυβέρνησης – αντιπολίτευσης.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, προσπάθησε εντάξει στο ΕΣΥ με εξαγορά του «Ερρίκος Ντυνάν» από την Τράπεζα Πειραιώς στο ποσό των 100 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, η μεταβίβαση του «Ντυνάν» στο Ίδρυμα Ωνάση «πάγωσε» οριστικά μετά την εκλογή της ΝΔ τον Ιούλιο του 2019.

Μάλιστα, όπως δήλωνε τον Φεβρουάριο του 2021 ο πρόεδρος των εργαζόμενων στο «Ερρίκος Ντυνάν», Γιώργος Υφαντής το σωματείο έχει στείλει τρεις επιστολές, με τις οποίες ζητούσε, μάταια όπως αποδείχθηκε, από την ηγεσία του υπουργείου Υγείας να επανέλθει το νοσοκομείο στο πλαίσιο της δημόσιας περίθαλψης και να μην χαριστεί σε ιδιωτικά συμφέροντα.

«Η σημερινή εξέλιξη της συγχώνευσης του Ερρίκος Ντυνάν με τον όμιλο Euromedica δεν προάγει το δημόσιο αλλά το εταιρικό συμφέρον, δημιουργεί σοβαρά ερωτηματικά στους εργαζόμενους που αγωνιούν για το μέλλον τους και, κυρίως, ναρκοθετεί κάθε προσπάθεια απο-ιδιωτικοποίησης και ανάκτησης του κοινωφελούς χαρακτήρα μιας νοσηλευτικής μονάδας υψηλών προδιαγραφών», τονίζει ο τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κινήθηκε προς την κατεύθυνση της εξυγίανσης του «Ερρίκος Ντυνάν» και της επανένταξής του στο δημόσιο σύστημα Υγείας υπό ειδικό καθεστώς. Ωστόσο όπως εξακολουθεί να καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ τελικά, η κυβέρνηση της ΝΔ, δεν πήρε καμιά πρωτοβουλία προς αυτή την κατεύθυνση.

Όλα γίνονται ή δεν γίνονται για κάποιο λόγο. Και μάλλον στη συγκεκριμένη περίπτωση το σχέδιο αυτό να φάνταζε (ή να ήταν) αδύνατο!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Healthspy

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ