Φαρμακευτική αγορά και γιατροί παραμένουν στο Twitter; – Έρευνα

  • Γράφει η Χριστίνα Χατζηλαπαμουτζή

Ακόμα κι εάν σας αρέσει να το απεχθάνεστε, το Twitter εξακολουθεί να παραμένει μια ισχυρή πλατφόρμα επικοινωνίας για τους γιατρούς και την φαρμακευτική αγορά, που δεν πρέπει να εγκαταλείψουν ακόμη τον «προβληματικό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης», σύμφωνα με νέα έκθεση συμβούλων υγειονομικής περίθαλψης στο ZoomRx.

Ακόμα κι εάν σας αρέσει να το απεχθάνεστε, το Twitter εξακολουθεί να παραμένει μια ισχυρή πλατφόρμα επικοινωνίας για τους γιατρούς και την φαρμακευτική αγορά, που δεν θα πρέπει να εγκαταλείψουν ακόμη τον «προβληματικό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης», σύμφωνα με νέα έκθεση συμβούλων υγειονομικής περίθαλψης στο ZoomRx

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Πρόκειται για σημαντική διαπίστωση, που έρχεται μια εβδομάδα αφότου μια φαρμακευτική έχασε περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της μετά από ένα ψεύτικο λογαριασμό και διασπορά ψευδών ειδήσεων.

Ο ψεύτικος λογαριασμός στην πλατφόρμα εκμεταλλεύτηκε τη συνδρομητική υπηρεσία «Twitter Blue», μια ιδέα του νέου ιδιοκτήτη Έλον Μασκ, που χρεώνει τους συνδρομητές με 8 δολ. τον μήνα για να έχουν το «μπλε τικ» στον λογαριασμό τους.

Το σημάδι επιλογής σήμαινε ότι ο λογαριασμός είχε επαληθευτεί, σύμφωνα με τη νέα υπηρεσία. Ωστόσο, το υποτιθέμενο σήμα επαλήθευσης θα μπορούσε να αγοραστεί από οποιονδήποτε.

Αξιολόγηση των μέσων

Η έκθεση του ZoomRx επισημαίνει ότι, ενώ αυτό που συνέβη στη συγκεκριμένη φαρμακευτική θα μπορούσε να εξοργίσει την αγορά, οι γιατροί – ένας βασικός στόχος στο Twitter- δεν φεύγουν και ούτε πρέπει να φύγουν.

Το ZoomRx χρησιμοποίησε το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για την αξιολόγηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να εξετάσει τον αντίκτυπο της ζημιάς που υπέστη η φαρμακευτική από το Twitter, από τους γιατρούς. Η εταιρεία διαπίστωσε ότι το 75% των γιατρών -μέσω ενός δείγματος 566 επαγγελματιών- που ήταν ενεργοί κατά τη διάρκεια ογκολογικών συνεδρίων συνέχισαν να προχωρούν σε αναρτήσεις στο Twitter.

«Παρά την απογοήτευση με τον Έλον Μασκ, φαίνεται ότι οι γιατροί δεν τα παρατάνε», όπως αναφέρει η έκθεση, η οποία κοινοποιήθηκε στο Fierce Pharma Marketing.

Εξετάζοντας τα παραδείγματα ορισμένων κορυφαίων γιατρών στον ιστότοπο, διαπιστώθηκε ότι «παρά την έκφραση απογοήτευσης, οι γιατροί -ειδικά όσοι έχουν σημαντική επίδραση στην κοινή γνώμη- αποφάσισαν να παραμείνουν, επειδή το Twitter έχει καταστεί απαραίτητο για να βοηθήσει τους ασθενείς, να προωθήσει την επιστήμη και να καταπολεμήσει την παραπληροφόρηση».

Η συμβουλή του ZoomRx

«Οι φαρμακευτικές εταιρείες που καταφέρνουν να διατηρήσουν θετικές σχέσεις με την κοινότητα του #MedTwitter -ακόμη και εν μέσω αυτού του χάους- κατέληγαν να αυξήσουν την αξία της φήμης τους».

Υπήρξε παρόμοια συμβουλή από τον Επίτροπο του FDA, Robert Califf, MD, ο οποίος νωρίτερα αυτό τον μήνα προέτρεψε τους χρήστες να μην «εγκαταλείψουν το Twitter» τονίζοντας ότι «πιστεύει στη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται για καλό σκοπό».

Το Twitter Blue βρίσκεται επί του παρόντος σε παύση, ενώ ο Μασκ σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια νέα έκδοση της υπηρεσίας επί πληρωμή, έως το τέλος του μήνα.

Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν μεγαλύτερα προβλήματα, καθώς οι φήμες πληθαίνουν ότι πολλοί από τους υπαλλήλους του Twitter θα αποχωρήσουν ομαδικά από την εταιρεία, προκαλώντας κλυδωνισμούς το μέλλον του ιστοτόπου.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ