Bristol-Myers Squibb: Διπλή βράβευση στα Healthcare Business Awards

Με δύο βραβεία στη φετινή απονομή των Healthcare Business Awards διακρίθηκε η Bristol-Myers Squibb αποσπώντας ένα χρυσό και ένα ασημένιο βραβείο για την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο».

Με δύο βραβεία στη φετινή απονομή των Healthcare Business Awards διακρίθηκε η Bristol-Myers Squibb αποσπώντας ένα χρυσό και ένα ασημένιο βραβείο για την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο».

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Ειδικότερα, η Bristol-Myers Squibb έλαβε GOLD βραβείο στην κατηγορία «Επικοινωνία» και SILVER βραβείο στην κατηγορία «Αναβάθμιση Ποιότητας Ζωής». Σκοπός των Healthcare Business Awards είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση της αριστείας. Των βέλτιστων πρακτικών και των καινοτόμων δράσεων επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών του κλάδου της Υγείας.

Μέσω της εκστρατείας «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο» η οποία είχε ως στόχο την υποστήριξη των ανθρώπων που μάχονται κατά του καρκίνου, οι πολίτες κλήθηκαν να συμμετάσχουν συμβολικά στην προσπάθεια «συρρίκνωσης» ενός καρκινικού κυττάρου. Πώς; Με μια απλή μόνο κίνηση: «το πάτημα ενός κουμπιού». Με κάθε πάτημα του κουμπιού, η Bristol-Myers Squibb συνεισέφερε οικονομικά στην υποστήριξη του έργου της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου – ΕΛΛΟΚ.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εκστρατείας κατασκευάστηκε ένα μεγάλο ομοίωμα καρκινικού κυττάρου. Τοποθετήθηκε σε κεντρικό σημείο του εμπορικού Κέντρου «Athens Metro Mall» στην Αθήνα. Κατά τη διάρκεια των επόμενων ημερών, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να πατήσουν κυριολεκτικά ένα κουμπί. Και μέσω της Bristol-Myers Squibb, να γίνουν και οι ίδιοι υποστηρικτές του έργου της ΕΛΛΟΚ. Παράλληλα, ενημερώνονταν για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του καρκίνου μέσω της διανομής σχετικού έντυπου υλικού. Η εκστρατεία πλαισιώθηκε από αντίστοιχες ψηφιακές ενέργειες στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννινα και το Ηράκλειο Κρήτης, καθώς και τη λειτουργία ιστοσελίδας που καλούσε τους επισκέπτες να «πατήσουν το κουμπί» και να συμβάλλουν στη «συρρίκνωση» του καρκινικού κυττάρου.

Πρώτος «πάτησε το κουμπί» ο πρεσβευτής της καμπάνιας, Γιώργος Καπουτζίδης, παροτρύνοντας τους πολίτες να πράξουν το ίδιο. Να βοηθήσουν στη διάδοση του μηνύματος ότι η μάχη κατά του καρκίνου χρειάζεται τη συμβολή όλων μας.

Φροντίδα ογκολογικών ασθενών

Η Ελισάβετ Προδρόμου, Γενική Διευθύντρια της Bristol-Myers Squibb Ελλάδας, δήλωσε σχετικά.:

«Η διπλή αυτή διάκρισή μας τιμά ιδιαιτέρως καθώς έρχεται να αναγνωρίσει την εταιρική δέσμευση της Bristol-Myers Squibb για καλύτερη ενημέρωση. Για βελτίωση της φροντίδας υγείας των ογκολογικών ασθενών. Η εκστρατεία «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο» αποτελεί μια πρωτοβουλία ουσιαστικής στήριξης των ανθρώπων που μάχονται κατά του καρκίνου. Η τόσο σημαντική αυτή βράβευση, όσο και η υποστήριξη του κοινού που πραγματικά αγκάλιασε την εκστρατεία, μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθεια».

Η εκστρατεία «Πάτα το Κουμπί, Χτύπα τον Καρκίνο» υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ). Όπως και της Εταιρείας Ογκολόγων – Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ).

Σχετικά με την Bristol-Myers Squibb

Η Bristol-Myers Squibb είναι μια παγκόσμια βιο φαρμακευτική εταιρεία. Αποστολή της οποίας είναι να ανακαλύπτει, να αναπτύσσει και να παρέχει καινοτόμα φάρμακα που βοηθούν τους ασθενείς να υπερνικήσουν σοβαρές νόσους.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ