Πώς η επιτυχία του Ozempic ανησυχεί τις βιομηχανίες τροφίμων

Ανησυχία εγείρει στις βιομηχανίες τροφίμων, η μεγάλη ζήτηση των καταναλωτών, είτε διαβητικών, είτε παχύσαρκων, για τα φάρμακα Ozempic και Wegovy όπως αναφέρει το Bloomberg.

Ανησυχία εγείρει στις βιομηχανίες τροφίμων, η μεγάλη ζήτηση των καταναλωτών, είτε διαβητικών, είτε παχύσαρκων, για τα φάρμακα Ozempic και Wegovy όπως αναφέρει το Bloomberg

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Συγκεκριμένα στο άρθρο αναφέρεται ότι αυτή η νέα κατηγορία φαρμάκων που είναι γνωστά ως GLP-1 και συνταγογραφούνται για τον διαβήτη και την παχυσαρκία δεν προκαλούν απλά απώλεια βάρους, αλλά αλλάζουν τις συνήθειες των καταναλωτών, γεγονός που επιφέρει ανησυχία στους παραγωγούς όλων των ειδών, από σνακ έως εμφυτεύματα γονάτων, καθώς θεωρούν ότι αντιμετωπίζουν μια πιθανή απειλή από τις ισχυρές θεραπείες καταστολής της όρεξης.

Ως εκ τούτου οι επικεφαλής των βιομηχανιών τροφίμου επικοινωνούν με την εταιρία που παράγει και διακινεί τα φάρμακα Ozempic και Wegovy, Novo Nordisk A/S, προκειμένου να λάβουν πληροφορίες.

Στο Bloomberg μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Novo Nordisk, Λαρς Γιόργκενσεν, όπου δήλωσε «Μερικοί CEOs, όπως για παράδειγμα από εταιρείες τροφίμων μου τηλεφωνούν ρωτώντας πως δρουν τα φάρμακα και πόσο γρήγορα θα κυκλοφορήσουν», ενώ αρνήθηκε να αποκαλύψει ονόματα προσώπων και εταιριών.

Αλλαγή συμπεριφοράς

Ο αντίκτυπος των φαρμάκων, συμπεριλαμβανομένων των Ozempic και Wegovy, μπορεί να ποικίλλει από κλάδο σε κλάδο, λέει ο Γιόργκενσεν. Επεσήμανε την επιτυχία των κλινικών δοκιμών του Wegovy σε ασθένειες που συνδέονται με το βάρος, όπως η νεφρική νόσος και η αρθρίτιδα του γόνατος, καθώς και την πρόσφατη έρευνα της Wall Street που δείχνει μια μικρή αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η νέα κατηγορία φαρμάκων που είναι γνωστά ως GLP-1 και συνταγογραφούνται για τον διαβήτη και την παχυσαρκία, προκαλούν απώλεια βάρους σε επίπεδα που προηγουμένως είχαν επιτευχθεί μόνο με χειρουργική επέμβαση.

Αυτό αφήνει εταιρείες από τη Walmart Inc. έως την Chipotle Mexican Grill Inc. να παλεύουν για το πώς ένας λιγότερο πεινασμένος, δυνητικά πιο υγιής πελάτης θα επηρεάσει τα έσοδά τους. Κάποιοι, όπως η Chipotle, έχουν πει ότι τα φρέσκα τρόφιμα θα εξακολουθούν να είναι ελκυστικά σε άτομα που προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Η γαλλική εταιρεία Danone, η οποία παράγει δημοφιλείς μάρκες γιαουρτιών, βλέπει επίσης τα φάρμακα GLP-1 να ενισχύουν τη ζήτηση για υγιεινά προϊόντα. Οι άνθρωποι που παίρνουν φάρμακα όπως το Ozempic και το Wegovy «αναζητούν προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά», εξήγησε στο Bloomberg o Οικονομικός Διευθυντής της Danone, Γιούργκεν Έσερ.

Άλλοι παρακολουθούν και περιμένουν. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Conagra Brands Inc., Sean Connolly, είπε σε αναλυτές πέρυσι ότι η εταιρεία σνακ έχει «ένα ολόκληρο τμήμα επιστημόνων ζήτησης» που μελετά τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών κάθε μέρα.

Αγώνας δρόμου για να καλυφθεί η ζήτηση

Η παρασκευάστρια εταιρία Novo επιδίδεται σε αγώνα δρόμου προκειμένου να καλύψει την ζήτηση των φαρμάκων Wegovy και Ozempic, ενώ ο Γιόργκενσεν επεσήμανε ότι η εξαγορά της Catalent Inc. σε ένα deal 16,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων συνιστά κλειδί για την ενίσχυση της παραγωγής. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία θα είναι σε θέση να κάνει διαθέσιμα φάρμακα για την παχυσαρκία όχι μόνο «για τους πλούσιους, αλλά στην πραγματικότητα για τους πολλούς».

«Η ζήτηση είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που μπορούμε να προσφέρουμε σήμερα», αναγνώρισε.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ