Αξίζει να δειςKenvue: Το 2023 το νέο ντεμπούτο στα καταναλωτικά της Johnson

Kenvue: Το 2023 το νέο ντεμπούτο στα καταναλωτικά της Johnson

- Advertisement -
  • Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός

Την ονομασία Kenvue φέρει η νέα εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων της Johnson & Johnson που θα λανσαριστεί το 2023, με την φαρμακευτική να επισημαίνει ότι στη Σκωτία το «ken» αναφέρεται στη γνώση, ενώ το «vue» σχετίζεται με το όραμα και την αποστολή της.

Την ονομασία Kenvue φέρει η νέα εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων της Johnson & Johnson που θα λανσαριστεί το 2023, με την φαρμακευτική να επισημαίνει ότι στη Σκωτία το «ken» αναφέρεται στη γνώση, ενώ το «vue» σχετίζεται με το όραμα και την αποστολή της.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

«Η νέα εταιρική επωνυμία Kenvue ζωντανεύει μέσα από έναν επιτακτικό σκοπό που ξεκάθαρος και αφορά την εξαιρετική δύναμη του τομέα καθημερινής φροντίδας», όπως ανέφερε η Johnson & Johnson στο νέο της λανσάρισμα, προσθέτοντας ότι η νέα εμπορική ονομασία αποτελεί ένα μείγμα «ισχυρών ιδεών».

Το Kenvue εμφανίζεται με λευκά γράμματα σε πράσινο φόντο και το γράμμα «K» περιλαμβάνει μια πλάγια καρδιά.

Σύμφωνα με την Johnson & Johnson, «η Kenvue θα έχει ένα λαμπρό μέλλον χάρη στο εμβληματικό χαρτοφυλάκιο καταναλωτικών εμπορικών σημάτων που προσφέρουν φροντίδα και εμπιστεύονται ήδη πολλές γενιές. Με πάθος για την αποκάλυψη πραγματικών λύσεων και πραγματική αφοσίωση στην προσφορά βοήθειας, η Kenvue υπόσχεται να δώσει τη δύναμη της φροντίδας στα χέρια των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο—κάθε γενιά, κάθε εποχή, κάθε πρωί».

Χαρτοφυλάκιο…

Το τμήμα με τα καταναλωτικά πραγματοποίησε 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια πωλήσεις το 2021, αντιπροσωπεύοντας το 16% των εσόδων της Johnson & Johnson. Στο χαρτοφυλάκιο του unit περιλαμβάνεται μια σειρά από γνωστά προϊόντα φαρμακείου, συμπεριλαμβανομένων των Aveeno, Band-Aid, Listerine, Neutrogena, Tylenol και Zyrtec.

Τον περασμένο Νοέμβριο, η Johnson αποκάλυψε ότι θα διαχωρίσει τις καταναλωτικές της δραστηριότητες, σχηματίζοντας μια νέα εισηγμένη εταιρεία.

Η ενέργεια αυτή ακολουθεί παρόμοιες πρωτοβουλίες εταιρειών, όπως της Merck, της Sanofi, της Pfizer και της GSK, οι οποίες έχουν διαχωρίσει τα καταναλωτικά προϊόντα.

Η εταιρεία παρουσίασε λεπτομέρειες για το λογότυπο της Kenvue (προφέρεται ken-view), λέγοντας ότι αντιπροσωπεύει τη «διαχρονικότητα» της J&J.

Το προτεινόμενο νέο όνομα καταναλωτικής εταιρείας έρχεται καθώς συνεχίζονται οι νομικές διαμάχες της J&J, με ένα από τα βασικά καταναλωτικά προϊόντα Johnson & Johnson, το Baby Powder. Μετά από χρόνια αντιδικιών με δεκάδες χιλιάδες υποθέσεις ακόμα στο δικαστήριο σχετικά με το ταλκ. Η J&J μετέφερε τις «υποχρεώσεις» του ταλκ σε μια ξεχωριστή εταιρεία και κήρυξε πτώχευση νωρίτερα αυτό το έτος.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ