«Η ύπαρξη επικουρικών κλινών αποτελεί φαινόμενο διαχρονικό και χρονολογείται από την ένταξη του Νοσοκομείου μας στην 24ωρη εφημέρευση (4ος/2011) και δεν έκανε την εμφάνισή του τώρα» όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η διοίκηση του Νοσοκομείου Αττικόν.
Ως «απάντηση» της δραματικής κατάστασης που κατέγραψε η ΠΟΕΔΗΝ τις προηγούμενες ημέρες, η διοίκηση του Νοσοκομείου Αττικόν παραθέτει αριθμητικά στοιχεία για την κίνηση ασθενών – στοιχεία που αποδεικνύουν την έλλειψη της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας η οποία θεωρητικά θα συνέβαλε στην αποσυμφόρηση των εφημερευόντων νοσοκομείων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών από την έναρξη της εφημερίας, Τρίτη 15-01-2019 08.00πμ έως και το κλείσιμο αυτής, Τετάρτη 16-01-2019 08.00μμ, υποδέχτηκε 810 περιστατικά, εκ των οποίων τα 210 εισήχθησαν για περαιτέρω νοσηλεία. Σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας, το ΕΚΕΠΥ και τη Διοίκηση της 2ης ΥΠΕ, έγινε ανάσχεση και ανακατεύθυνση των περιστατικών προς άλλα εφημερεύοντα Νοσοκομεία».
«Η εικόνα της χθεσινής εφημερίας κατά την οποία το Νοσοκομείο υποδέχτηκε σημαντικό αριθμό περιστατικών, πολλά από τα οποία χρειάστηκε να εισαχθούν στο νοσοκομείο δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο, καθόσον αντιστοιχεί σε μία τυπική εφημερία χειμερινής περιόδου», επισημαίνεται και αναφέρεται πως οι 587 καλυμμένες κλίνες ενισχύθηκαν με 121 επικουρικές κλίνες, δηλαδή ράντζα!
«Προφανώς αυτό το φαινόμενο δημιουργεί δυσλειτουργίες στο νοσοκομείο και δυσκολεύει τη φιλότιμη προσπάθεια του προσωπικού για αξιοπρεπή φροντίδα των ασθενών» διαπιστώνει η διοίκηση και παραπέμπει στο σχέδιο εφημερίας που επεξεργάζεται τα τελευταία δυο χρόνια το υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με την 1η και τη 2η Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ) και στις υπσχέσεις για ενίσχυση των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) με μόνιμους ειδικευμένους γιατρούς.