Σχεδόν 2 χρόνια μετά από την έναρξη της πανδημίας, οι Έλληνες διανύουν τον πρώτο χρόνο πίσω σε μία φυσιολογική καθημερινότητα και καλούνται να κάνουν αναπροσαρμογές τόσο στη ζωή όσο και στο σπίτι τους.
Οι Έλληνες πλέον έρχονται αντιμέτωποι με μια πλειάδα θεμάτων τα οποία έχουν κοινωνική, οικονομική αλλά και περιβαλλοντική υπόσταση, που έχουν συμβάλει σημαντικά στο πώς οι άνθρωποι κινητοποιούνται σε ότι αφορά το σπίτι τους αλλά και στο πόσο ασχολούνται πλέον με αλλαγές και βελτιώσεις που θέλουν να κάνουν σε αυτό.
Σύμφωνα με την έρευνα που υλοποίησε η Focus Bari για το Ετήσιο Συνέδριο DYI & Home Improvement και παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου:
- Καθώς το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής μεγαλώνει, οι Έλληνες φαίνεται να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στη συντήρηση του σπιτιού τους με δύο στους τρεις να δηλώνουν πως κάνουν ήδη ενέργειες για να αποφύγει ζημιές από φυσικούς κινδύνους ενώ τρεις στους τέσσερις βάζει ως προτεραιότητα την προστασία του σπιτιού από τα καιρικά φαινόμενα.
- Τρεις στους τέσσερις έκαναν τουλάχιστον μια ενέργεια αναδιαμόρφωσης του σπιτιού, ενώ παρόμοια αναλογία δηλώνει πρόθεση για αλλαγές στους επόμενους 12 μήνες.
- Η εξοικείωση με τους υπολογιστές απέφερε θετικά αποτελέσματα καθώς τρεις στους τέσσερις Έλληνες κάνουν αγορές online, και τέσσερις στους πέντε χρησιμοποιούν online πηγές ενημέρωσης για DIY. Παρ’ όλα αυτά, η αγορά ειδών σπιτιού παραμένει omnichannel, και οι offline πηγές ενημέρωσης διατηρούνται σημαντικές για τρεις στους τέσσερις Έλληνες.
- Όταν αγοράζουν online, οι Έλληνες e-shoppers αναζητούν κυρίως αναλυτικές περιγραφές των προϊόντων, την ασφάλεια των δεδομένων τους, την δυνατότητα ελέγχουν διαθεσιμότητας των προϊόντων στα καταστήματα από τις online πλατφόρμες αλλά και τη δυνατότητα αλλαγής ή αντικατάστασης των προϊόντων που αγόρασαν online στα φυσικά καταστήματα.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας ΕΔΩ
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα