TOP NEWSΦάρμακο για κρύωμα και γρίπη σε… καφετιέρες -Καινοτομία από την GSK

Φάρμακο για κρύωμα και γρίπη σε… καφετιέρες -Καινοτομία από την GSK

- Advertisement -
  • Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός 

Στο λανσάρισμα μιας καινοτόμου προσέγγισης για τη θεραπεία του κοινού κρυολογήματος και της γρίπης, προχώρησε η φαρμακευτική επιχείρηση GlaxoSmithKline, τοποθετώντας το σκεύασμα Theraflu σε κάψουλες για μηχανές παρασκευής καφέ.

Theraflu PowerPods – GlaxoSmithKline

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Η ιδέα της GlaxoSmithKline για μονοδόσεις μιας χρήσης και πρακτικά εύχρηστη παρασκευή ζεστού ροφήματος – φαρμάκου σε περίπτωση κρυώματος ή γρίπης, βάζει το Theraflu PowerPods σε πλαστικές συσκευασίες, αλλάζοντας την προσέγγιση της θεραπείας.

«Σκεφτήκαμε να αλλάξουμε τη θεραπεία στο κοινό κρυολόγημα και τη γρίπη για τις περιπτώσεις ανθρώπων που υποφέρουν από την ασθένεια, όταν κάποιος εμπνεύστηκε την ιδέα να βάλουμε το φάρμακο σε με μια κάψουλα. Ήδη, περίπου το 40% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ διαθέτει μια μηχανή καφέ μονοδόσης», όπως σημείωσε η brand manager του Theraflu, Latisha Tillie.

Προωθητικά κανάλια…

Η καμπάνια που συνοδεύει το λανσάρισμα του Theraflu PowerPods περιλαμβάνει τηλεοπτικές διαφημίσεις 15 και 30 δευτερολέπτων αντίστοιχα, σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της κάψουλας για την καταπολέμηση του κρυώματος και της γρίπης, μέσω μιας μηχανής παρασκευής καφέ.

Ψηφιακή επικοινωνία, κοινωνικά μέσα δικτύωσης, εταιρείες επικοινωνίας, προωθητικές σε καταστήματα και influencers, συστρατεύονται μαζί με τις διαφημιστικές εκστρατείες και τα βίντεο.

Στο ίδιο πλαίσιο, ενίσχυσης του προϊόντος, το TheraFlu PowerPods συνεχίζει τη συνεργασία του με το Weather Channel για την παρακολούθηση της εποχικότητας του κρυώματος και της γρίπης.

Στη διάρκεια της περυσινής συνεργασίας με το Weather Channel, η GlaxoSmithKline διέθεσε σχεδόν 50 εκατομμύρια μονοδόσεις του Theraflu ExpressMax, επιτυγχάνοντας σημαντική αύξηση πωλήσεων στη διάρκεια αιχμής της γρίπης, όπως σημειώνει στην ετήσια έκθεση της η GlaxoSmithKline.

Στόχος οι Millennials και Gen Xers

Αξιοποιώντας τα ηλεκτρονικά μέσα, όπως SnapChat και κοινωνικά δίκτυα, η φετινή εκστρατεία έχει σαφώς ξεκάθαρα ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα. Σύμφωνα με την Latisha Tillie, στόχος της εταιρείας είναι να προσεγγίσει τη γενιά των Millennials και Gen Xers (από 25 έως 50 ετών).

«Η εμπειρία από τις επαφές μας με τους λιανοπωλητές για την τοποθέτηση του προϊόντος, έδειξε πως υπήρχε μεγάλη ανταπόκριση, παρά τις δυσκολίες που έχει η θεραπευτική κατηγορία για το κρύωμα και τη γρίπη», όπως επισημαίνει η Latisha Tillie. Το ίδιο συνέβη και με το δίκτυο εστίασης, όπου με ενθουσιασμό οι καταναλωτές εξέφρασαν την επιθυμία να τοποθετήσουν τα PowerPods στο δίκτυο τους αμέσως.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ