Πραγματοποιήθηκε την 28-01-2025 εξαιρετικά επιτυχημένη διαδικτυακή σύσκεψη με τους συμβεβλημένους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ από όλες τις περιοχές της χώρας.
Σύμφωνα με την ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ, κοινή διαπίστωση ήταν ότι η νέα πλατφόρμα των ραντεβού της ΗΔΙΚΑ έχει στηθεί για να εξυπηρετήσει δημόσιες δομές και δεν εξυπηρετεί τις ιδιαίτερες ανάγκες του ιδιωτικού ιατρείου.
Παραμένουν αναπάντητα κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με: τον τρόπο εξυπηρέτησης των ανθρώπων που δεν έχουν τη δυνατότητα για ηλεκτρονικό ραντεβού μέσω κωδικών taxisnet καθώς δεν υπάρχει επιλογή για κλείσιμο τηλεφωνικών ραντεβού από τους συμβεβλημένους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ. H πλατφόρμα ζητάει ομοιόμορφη δήλωση ωραρίου κάθε εβδομάδα με σταθερή ώρα ραντεβού, χωρίς διαφοροποίηση ανάλογα με τις ανάγκες του ασθενούς (συνταγογράφηση, εξέταση, ιατρική πράξη).
Ηλεκτρονική γραφειοκρατία
H συνεχής παρακολούθηση της πλατφόρμας προσθέτει ηλεκτρονική γραφειοκρατία, η οποία στερεί πολύτιμο χρόνο από το ιατρικό έργο. H δήλωση ωραρίου είναι ασυμβίβαστη με τη σύμβαση των ιατρών του ΕΟΠΥΥ και δεν εξυπηρετεί ούτε τους ασφαλισμένους που ζητούν υπηρεσίες τηλεφωνικά από απόσταση, πολλές φορές εκτάκτως και εκτός ωραρίου. Oι ιατροί του ΕΟΠΥΥ εξυπηρετούν και ιδιωτικούς ασθενείς, πολλές φορές σε έκτακτη βάση. οι ιατροί του ΕΟΠΥΥ μπορεί να έχουν και άλλες συμβατικές υποχρεώσεις με ιδιωτικές κλινικές, οίκους ευγηρίας κλπ ή να προβαίνουν σε χειρουργικές πράξεις (για τις χειρουργικές ειδικότητες), με συχνή ανατροπή του προγράμματος λειτουργίας του ιατρείου τους, λόγω εκτάκτων υποχρεώσεων.
Mε αμοιβή μικτα 6€ ανά επίσκεψη δεν μπορεί να στηριχθεί η αναγκαία γραμματειακή υποστήριξη που απαιτεί η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα. Κάθε μήνα οι ιατροί του ΕΟΠΥΥ εκτελούν πάνω από 650.000 επισκέψεις, που από κοινού με τη δημόσια ΠΦΥ, συνεισφέρει ενεργά στην απομείωση της συμφόρησης των ασθενών στα Νοσοκομεία. Για πάνω από 13 χρόνια, οι ασθενείς έχουν ένα σταθερό σημείο επαφής με τον θεράποντα ιατρό τους με την αναγκαία επικοινωνία και επαφή.
Κρίνουμε ότι το ηλεκτρονικό περιβάλλον θα πρέπει να προσφέρει πρόσφορο έδαφος ώστε να εξυπηρετήσει την εύρυθμη λειτουργία του ιδιωτικού ιατρείου αλλά και τις ιδιαίτερες ανάγκες των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ, κάτι που δυστυχώς η παρούσα πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ δεν το κάνει σε καμία περίπτωση.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα
Διαβάστε επίσης
Ραντεβού με γιατρούς ΕΟΠΥΥ μέσω πλατφόρμας – Οι αντιδράσεις
Ελλείψεις φαρμάκων: Ξεκίνησε να λειτουργεί η πλατφόρμα ΕΟΦ