Για πρόβλημα στο σύστημα, το οποίο αναμένεται να επιδιορθωθεί αργότερα σήμερα, Δευτέρα, ενημερώνει τους ασφαλισμένους ο ΕΟΠΥΥ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση, παρουσιάστηκαν προβλήματα δυσλειτουργίας του δικτύου του Οργανισμού από την Παρασκευή 28/05/2021, τα οποία συνεχίζονται μέχρι σήμερα, κατόπιν σχετικών ενεργειών για την αναβάθμιση του δικτύου της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΕΟΠΥΥ από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο COSMΟΤΕ Α.Ε.
Ο ΕΟΠΥΥ άμεσα έχει γνωστοποιήσει αρμοδίως τη βλάβη στον πάροχο και η Διεύθυνση Πληροφορικής είναι σε διαρκή επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα του παρόχου προκειμένου να αποκατασταθεί η βλάβη το συντομότερο δυνατό.
Ο Οργανισμός ενημερώνει ακόμα ότι αυτό επηρεάζει μόνο την Κεντρική Υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ και κανένα άλλο σημείο εξυπηρέτησης, τα οποία λειτουργούν αδιάλειπτα.
Τέλος, ζητά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που έχει προκληθεί και ενημερώνει ότι οι ασφαλισμένοι που είχαν ραντεβού στα φαρμακεία στο Μαρούσι και ήταν χωρίς άυλη, εξυπηρετήθηκαν κανονικά, ενώ οι υπόλοιποι θα εξυπηρετηθούν αύριο. Σύμφωνα με τον Οργανισμό, από τους συνολικά 230 ασφαλισμένους οι 180 εξυπηρετήθηκαν.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα