«Το δέρμα δεν ξεχνά, Oύτε κι εγώ, Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ», είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης και αφύπνισης για τον καρκίνο του δέρματος, που για 2η συνεχή χρονιά υλοποιεί η Βristol-Myers Squibb Ελλάδος, με την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (Ε.Ο.Π.Ε) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ). Στόχος της εκστρατείας, όπως αποτυπώνεται & στο κεντρικό μήνυμα, είναι η ευαισθητοποίηση και παρότρυνση του κοινού ώστε να επισκεφτεί το Δερματολόγο για προληπτικό έλεγχο.
Τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων καρκίνου του δέρματος, ιδιαίτερα σε χώρες με μεγάλη ηλιακή ακτινοβολία, όπως η Ελλάδα. Ο καρκίνος του δέρματος μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία, αλλά είναι πιο συχνός σε άτομα άνω των 50 ετών. Όμως, τα τελευταία 20 χρόνια, πέρα από την αύξηση των κρουσμάτων έχει παρατηρηθεί και μια ανησυχητική αύξηση της εμφάνισής του σε μικρότερες από το αναμενόμενο ηλικίες.
Πολύτιμος σύμμαχος στην πρόληψη και καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση του καρκίνου στο δέρμα είναι, εκτός από την προστασία απέναντι στην υπερβολική έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, ο Δερματολόγος, ο οποίος μπορεί είτε να συστήσει την προληπτική αφαίρεση σπίλων είτε να διαγνώσει εγκαίρως έναν καρκίνο του δέρματος.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η Bristol-Myers Squibb Ελλάδος, μέσω της εκστρατείας «Το δέρμα δεν ξεχνά, Oύτε κι εγώ, Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ», στοχεύει στο να αλλάξει η νοοτροπία και η συμπεριφορά του κοινού σχετικά, τόσο με την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία και τις επιπτώσεις στο δέρμα. Όσο και με την αναγκαιότητα της τακτικής προληπτικής εξέτασης των σπίλων.
Όχημα ενημέρωσης
Η ιστοσελίδα www.todermadenxehna.gr, αποτελεί το βασικό όχημα ενημέρωσης και αφύπνισης του κοινού. Οι επισκέπτες της μπορούν να ενημερωθούν «γιατί το δέρμα δεν ξεχνά». Οι επιπτώσεις της έκθεσης στον ήλιο λειτουργούν αθροιστικά και κάθε χρόνος έκθεσης μέχρι τα 18 έτη, αυξάνει δραματικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του δέρματος στο μέλλον.
Επίσης, καλούνται να επιλέξουν συμβολικά μια ημερομηνία μέσα από το ημερολόγιο της εκστρατείας, κάνοντας έτσι πράξη το μήνυμα «Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ». Παράλληλα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν τη δέσμευσή τους να κλείσουν ραντεβού με τους φίλους τους. Απλά, μέσω του λογαριασμού τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παροτρύνοντας έτσι και άλλους να δεσμευθούν για μια προληπτική εξέταση για στο δέρμα τους.
Αρωγοί & πρεσβευτές της τόσο σημαντικής αυτής εκστρατείας «Το δέρμα δεν ξεχνά, Oύτε κι εγώ, Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ» είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής, παραολυμπιονίκης στίβου και κάτοχος παγκοσμίου ρεκόρ, Μιχάλης Σεΐτης, η ηθοποιός, σκηνοθέτης και παρουσιάστρια Σμαράγδα Καρύδη και ο πρωταθλητής κολύμβησης και κάτοχος του ρεκόρ Ευρώπης, Γιάννης Δρυμωνάκος.
Σχετικά με την ΕΛΛ.Ο.Κ
Η Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ) αποτελεί τη συνένωση δυνάμεων οργανώσεων ασθενών με καρκίνο. Εθελοντών και φίλων για την προάσπιση των ατομικών και συλλογικών δικαιωμάτων των ασθενών με καρκίνο. Των περιθαλπόντων και των μελών της οικογένειας τους. Για τη βελτίωση της ογκολογικής και υγειονομικής περίθαλψης των ασθενών. Σήμερα εκπροσωπεί ήδη 33 Συλλόγους Ασθενών με Καρκίνο σε όλη την Ελλάδα.
Σχετικά με την Ε.Ο.Π.Ε
Η Εταιρεία Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (Ε.Ο.Π.Ε) αποτελεί μη κερδοσκοπικό Επιστημονικό Σωματείο. Σκοπός της είναι η προώθηση του γνωστικού αντικειμένου της Κλινικής Ογκολογίας στην Ελλάδα και την ανταλλαγή πληροφοριών και ιδεών. Που αφορούν την κλινική έρευνα, την πρόληψη, τη διάγνωση και τη θεραπεία του καρκίνου. Η Ε.Ο.Π.Ε ιδρύθηκε το 1985 και αποτελείται από 360 μέλη. Επιστήμονες της Ελλάδας και του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν το ιατρικό δυναμικό της χώρας μας στην Παθολογική Ογκολογία.
Σχετικά με την Bristol-Myers Squibb
Η Bristol-Myers Squibb είναι μια παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία. Αποστολή της είναι να ανακαλύπτει, να αναπτύσσει και να παρέχει καινοτόμα φάρμακα που βοηθούν τους ασθενείς να υπερνικήσουν σοβαρές νόσους. Μέσω της εκστρατείας «Το δέρμα δεν ξεχνά, Oύτε κι εγώ, Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ», στοχεύει στο να αλλάξει η νοοτροπία και η συμπεριφορά του κοινού
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα