Η καμπάνια επικοινωνίας για την εισαγωγή στην ελληνική αγορά, της πρώτης ανοσοθεραπείας στο Πολλαπλούν Μυέλωμα, μιας καινοτόμου θεραπείας της Janssen, έλαβε το 1ο Αριστείο για την «Καλύτερη Καμπάνια Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Προϊόντος» από την Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.). Η τελική διαδικασία αξιολόγησης και η τελετή απονομής των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, με την ολοκλήρωση του Επιστημονικού Προγράμματος του 11ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management.
Η πρώτη ανοσοθεραπεία στο Πολλαπλούν Μυέλωμα από την Janssen, άνοιξε μία νέα εποχή στη θεραπευτική διαχείριση του πολλαπλούν μυελώματος, προσφέροντας πρωτοφανή παράταση της επιβίωσης και καλύτερη ποιότητα ζωής για την πλειονότητα των ανθεκτικών ασθενών.
Μέσω της επιτυχημένης καμπάνιας της Janssen Ελλάδος, δόθηκε έμφαση στην ανεκπλήρωτη ιατρική ανάγκη, τον καινοτόμο μηχανισμό δράσης και τα οφέλη της ανοσοθεραπείας για τους ασθενείς με υποτροπιάζον/ανθεκτικό Πολλαπλούν Μυέλωμα.
Σημαντική αναγνώριση
Ο κ. Μάκης Παπαταξιάρχης, Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen Ελλάδος, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson, δήλωσε σχετικά: «Η βράβευσή μας για την καμπάνια λανσαρίσματος της πρώτης ανοσοθεραπείας στο πολλαπλούν μυέλωμα αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της καινοτόμου προσέγγισης της εταιρείας μας, τόσο σε επίπεδο θεραπευτικών επιλογών, όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας και ενημέρωσης της ιατρικής κοινότητας. Νιώθουμε πραγματικά υπερήφανοι για τη συγκεκριμένη διάκριση και την επιβράβευση των προσπάθειών μας, όπως επιβεβαιώθηκε και στα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. Δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να καινοτομούμε με ακεραιότητα και διαφάνεια, έχοντας πάντα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας τον ασθενή».
Λεζάντα
Από αριστερά προς τα δεξιά: Η κ. Μαρία Πατέλη, Brand Manager Hematology της Janssen Ελλάδος, μαζί με τον κ. Γ. Μπαλτά, Καθηγητή Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διδάκτωρ του Warwick Business School, Πρόεδρο της κριτικής επιτροπής των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ