ΕπιχειρηματικάΤο Salospir «Αιωνόβιο Brand 2019» - 33 χρόνια στην υπηρεσία της υγείας

Το Salospir «Αιωνόβιο Brand 2019» – 33 χρόνια στην υπηρεσία της υγείας

- Advertisement -

Με τη διάκριση «Αιωνόβιο brand 2019» για τα 33 χρόνια παρουσίας του στην φαρμακευτική αγορά βραβεύθηκε το SALOSPIR της φαρμακοβιομηχανίας Uni-pharma στις 26 Ιουνίου 2019, στο Πολιτιστικό Κέντρο Μαρούσι Plaza.

Με τη διάκριση «Αιωνόβιο brand 2019» για τα 33 χρόνια παρουσίας του στην φαρμακευτική αγορά βραβεύθηκε το SALOSPIR της φαρμακοβιομηχανίας Uni-pharma στις 26 Ιουνίου 2019, στο Πολιτιστικό Κέντρο Μαρούσι Plaza.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από το Οικονομικό Περιοδικό THE BUSINESS REVIEW, υπό την αιγίδα των ΣΕΒ, ΕΒΕΑ, και ΣΕΛΠΕ.

Το βραβείο παρέλαβε από τον πρόεδρο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Κωνσταντίνο Μίχαλο, ο Marketing Manager της Uni-pharma SA, φαρμακοποιός κ. Μάρκος Θεοδώρου.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με ομιλίες που είχαν θέμα «Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ». Όπως προέκυψε από τις τοποθετήσεις των ομιλητών και τις διακρίσεις, οι οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, συνεχίζουν να μεγαλώνουν, να επιβιώνουν και να ανθίζουν. Έχοντας την υποστήριξη της 2ης, 3ης και 4ης γενιάς, παρά το δύσκολο και απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον.

Προστασία για το στομάχι

Το SALOSPIR αποτελεί προϊόν αυτοδύναμης έρευνας και τεχνογνωσίας της Uni-pharma φαρμακοβιομηχανία του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, από το 1986, οπότε και πρωτοκυκλοφόρησε. Έχει ως δραστικό συστατικό το ακετυλοσαλικυλικό οξύ στην μορφή των εντεροδιαλυτών δισκίων. Προστατεύει το στομάχι από τις ερεθιστικές επιδράσεις του ακετυλοσαλικυλικού οξέος.

Πρόκειται για ένα προϊόν, το οποίο έχει αποδειχθεί μέσα από κλινικές μελέτες που έχουν γίνει ότι μπορεί να προσφέρει την απαραίτητη προληπτική θεραπεία ως αντιθρομβωτικό και αντισυγκολλητικό των αιμοπεταλίων. Με απλά λόγια σημαίνει πρόληψη εμφράγματος του μυοκαρδίου. Τόσο προεγχειρητικά όσο και μετεγχειρητικά.

Το «Αιωνόβιο Brand 2019» salospir, το 12μηνο του 2018 έφθασε σε πωλήσεις τα 10 εκατομμύρια κομμάτια, μόνο στην Ελλάδα, με ανάπτυξη σε σχέση με το προηγούμενο έτος πάνω από 3%.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι το 2018 πάνω από 550.000 Έλληνες, ήταν σε καθημερινή αγωγή με το SALOSPIR για ολόκληρο το χρόνο.

Η Uni-pharma, είναι η πρώτη φαρμακοβιομηχανία στην Ελλάδα, που το 1996 προέβη σε μια σημαντικότατη επένδυση. Σκοπό της ήταν η εισαγωγή τεχνολογίας φιλικής προς το περιβάλλον. Με την αγορά νέου τεχνολογικού εξοπλισμού ειδικά για την επικάλυψη των εντεροδιαλυτών δισκίων SALOSPIR. Για την οποία τιμήθηκε από το υπουργείο Βιομηχανίας με την απονομή του 3ου Βραβείου «Μεθόδων Παραγωγής και Προϊόντων Φιλικών προς το Περιβάλλον».

Να θυμίσουμε επίσης, ότι το Salospir είχε διακριθεί και το 2003 από το ΕΒΕΑ. Διακρίθηκε με το «Βραβείο Επώνυμου Προϊόντος του 2003».

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ