ΕπιχειρηματικάReputation Pharma: Εμπιστοσύνη και Φήμη στον φαρμακευτικό κλάδο

Reputation Pharma: Εμπιστοσύνη και Φήμη στον φαρμακευτικό κλάδο

- Advertisement -

Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι προετοιμασίες για το Reputation Pharma 2025, το Συνέδριο που ανά διετία παρουσιάζει και αναλύει την εξέλιξη των στοιχείων εικόνας και φήμης του φαρμακευτικού κλάδου και των φαρμακευτικών επιχειρήσεων.

Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι προετοιμασίες για το Reputation Pharma 2025, το Συνέδριο που ανά διετία παρουσιάζει και αναλύει την εξέλιξη των στοιχείων εικόνας και φήμης του φαρμακευτικού κλάδου και των φαρμακευτικών επιχειρήσεων.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Φέτος η διοργάνωση πραγματοποιείται την Τετάρτη 2 Απριλίου στο Divani Caravel και, υπό τον γενικό τίτλο “Transforming Karma”, εισάγει νέα στοιχεία στη συζήτηση περί φήμης του pharma industry στην Ελλάδα και διεθνώς. Ενδεικτικά, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών MRB, μετρά τη φήμη και την αξιοπιστία του κλάδου στο ευρύ κοινό, αλλά –αυτή τη φορά– συγκριτικά και με τη φήμη άλλων τομέων και κλάδων της οικονομίας και του επιχειρείν. Τα ευρήματα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και θα δώσουν τροφή για συζήτηση, τόσο εντός του Συνεδρίου όσο και μετά από αυτό.

Στο πρόγραμμα του 4ου Reputation Pharma, οι διοργανωτές –το Ινστιτούτο Πολιτικής Υγείας και η εταιρεία επικοινωνίας Reputation Unique– έχουν επίσης εντάξει νέες πρωτότυπες μετρήσεις αξιολόγησης και συζητήσεις που φέρνουν τη φαρμακοβιομηχανία και το Υπ. Υγείας με τους εποπτευόμενους φορείς του, σε μια προσομοίωση «αντιπαράστασης». Ξεχωριστή σημασία επίσης θα δοθεί στην εικόνα που έχει ο ίδιος ο φαρμακευτικός κλάδος για τον εαυτό του, με τον λόγο να δίνεται στους επικεφαλής των μεγαλύτερων φαρμακευτικών επιχειρήσεων της χώρας.

Η αξία της φήμης 

Στους στόχους του φετινού Συνεδρίου σχετικά με τη σημασία του διαλόγου για την αξία της φήμης σε stakeholders και στο ευρύ κοινό, αναφέρεται ο εκ των διοργανωτών του Reputation Pharma, Κυριάκος Σουλιώτης, Καθηγητής Πολιτικής Υγείας και Κοσμήτορας της Σχολής Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ο οποίος σημειώνει ενδεικτικά: «Η (καλή) φήμη μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα του φαρμάκου, ενισχύει τόσο την ίδια όσο και τον κλάδο στο σύνολό του, ενώ αυξάνει και την εμπιστοσύνη του κοινού για τις διαθέσιμες στη χώρα θεραπευτικές επιλογές».

Από την πλευρά της Reputation Unique, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας Μάνος Σιφονιός μιλά για μία ιδιαίτερη πλευρά των Συνεδρίων Reputation Pharma, τις απονομές βραβείων, που στοχεύουν να αναδείξουν τις αξίες που διέπουν έναν τόσο σημαντικό για τη χώρα μας κλάδο όπως ο φαρμακευτικός. Ειδικότερα, «φέτος θα απονείμουμε βραβεία Αξίας και Εικόνας, με αναφορά σε επενδύσεις, καινοτομία και ΕΚΕ, καθώς και το βραβείο για την κορυφαία προσωπικότητα των τελευταίων δεκαετιών στον κλάδο».

Τι επηρεάζει περισσότερο τη φήμη του φαρμακευτικού κλάδου; Πώς θεμελιώνεται η καλή φήμη; Τι αναγνωρίζει στις φαρμακευτικές επιχειρήσεις και πώς τις βλέπει το ευρύ κοινό; Οι απαντήσεις στο Reputation Pharma 2025, που τελεί και φέτος υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδας – ΣΦΕΕ, της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας – ΠΕΦ και του Pharma Innovation Forum – PIF.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Διαβάστε επίσης

ΣΦΕΕ – Διαβήτης: Αυξάνεται ο επιπολασμός της νόσου στη χώρα

ΣΦΕΕ: Απροθυμία της κυβέρνησης για… μείωση του clawback

 

- Advertisement -

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ