ΕπιχειρηματικάPfizer: Στο Παλιό Λιμάνι η επένδυση για το digital hub στη Θεσσαλονίκη

Pfizer: Στο Παλιό Λιμάνι η επένδυση για το digital hub στη Θεσσαλονίκη

- Advertisement -
  • Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός

«Κλείδωσε» η εγκατάσταση για τη δημιουργία του digital hub στη Θεσσαλονίκη, που δρομολογεί ο αμερικανικός φαρμακευτικός κολοσσός Pfizer Inc στην Ελλάδα, με την οριστικοποίηση του κτιρίου που θα «φιλοξενήσει» το φιλόδοξο σχέδιο.

«Κλείδωσε» η εγκατάσταση για τη δημιουργία του digital hub στη Θεσσαλονίκη, που δρομολογεί ο αμερικανικός φαρμακευτικός κολοσσός Pfizer Inc στην Ελλάδα, με την οριστικοποίηση του κτιρίου

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της Pfizer κατέληξε χθες, μεταξύ των δύο υποψήφιων κτιρίων που πληρούσαν τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την επένδυση.

Στελέχη της πολυεθνικής βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να οριστικοποιηθεί η επιλογή της υποδομής, που βρίσκεται στο παλιό λιμάνι της πόλης. Το κτίριο θα είναι συνολικής έκτασης 2 χιλ. τ.μ. και θα ανακατασκευαστεί σύμφωνα με τα διεθνή τεχνολογικά πρότυπα.

Στη συμπρωτεύουσα βρέθηκε χθες και η αντιπρόεδρος της Pfizer και Chief Digital and Technology Officer, κ. Lidia Fonseca προκειμένου να επιβλέψει την πορεία της επένδυσης.

Το κέντρο ψηφιακής καινοτομίας εκτιμάται από στελέχη της ελληνικής θυγατρικής ότι θα είναι έτοιμο τον Σεπτέμβριο του 2020. Σε πλήρη λειτουργία αναμένεται να τεθεί το 2021. Προκειμένου να «τρέξει» παράλληλα η διαδικασία στελέχωσης, το digital hub της Pfizer εδράζει προσωρινά στον πολυχώρο «Phoenix Center», στη συμβολή της οδού Αντώνη Τρίτση και της λεωφόρου Γεωργικής Σχολής.

Πρόκειται για χώρο πέντε ορόφων συν το ισόγειο, συνολικού εμβαδού 18.000 τετραγωνικών μέτρων (3.000 τ.μ. ο κάθε όροφος) με τρεις ορόφους γραφεία.

Τεχνητή νοημοσύνη 

Το digital hub θα απασχολεί 200 επιστήμονες υψηλής εξειδίκευσης. Αντικείμενα εργασίας είναι η τεχνητή νοημοσύνη, τα big data και analytics, ενώ θα υπάρχει τμήμα cybersecurity. Οι ψηφιακές υπηρεσίες και τα προϊόντα που θα παράγονται, θα προορίζονται αποκλειστικά για τον όμιλο της Pfizer και όχι για τον τελικό καταναλωτή.

Η πολυεθνική σχεδιάζει επίσης να συνεργαστεί με πανεπιστήμια και τοπικά κέντρα ανάπτυξης νέων τεχνολογιών.

«Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε το καλοκαίρι. Ήρθαν τα στελέχη της Pfizer από τις ΗΠΑ κατά τις τελευταίες εβδομάδες του Ιουλίου και τις πρώτες του Αυγούστου. Όταν όλοι συνήθως λείπουν διακοπές. Πολλοί εκπρόσωποι όμως της επιστημονικής κοινότητας επέστρεψαν από τις διακοπές τους. Μίλησαν με τα στελέχη της εταιρείας, για το τι υπάρχει, τι κάνουμε (στην Ελλάδα) στα πανεπιστήμια… Ένας από τους βασικούς λόγους που επιλέξαμε το Κέντρο να γίνει στην Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη ήταν κι αυτός», όπως σημείωσε πρόσφατα ο κ. Μιχάλης Λαποκωνσταντάκης digital manager της Pfizer Hellas, από το βήμα του Thessaloniki Summit

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ