Η Pfizer αναθεώρησε ανοδικά τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις του εμβολίου της κατά της Covid-19 για το σύνολο του έτους κατά 7,5% στα 36 δισ. δολάρια, καθώς υπογράφει συμφωνίες με χώρες για ενισχυτικές δόσεις και λαμβάνει εγκρίσεις για τη χρήση των εμβολίων της σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης, ότι είναι σε σωστή τροχιά σε ό,τι αφορά την παράδοση 2,3 δισ. δόσεων εμβολίων, από τις περίπου 3 δισ. που σχεδιάζει να παρασκευάσει φέτος. Λόγω μιας πρωτόγνωρης προσπάθειας ανοσοποίησης κατά της πανδημίας της COVID-19 σε όλο. τον κόσμο, το εμβόλιο της Pfizer έγινε γρήγορα ένα από τα πλέον ευπώλητα προϊόντα στα. 172 χρόνια ιστορίας της εταιρείας. Η εταιρεία μοιράζεται εξίσου τα έξοδα και τα κέρδη από το εμβόλιο με τον γερμανικό της εταίρο, την BioNTech.
Άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες, όπως η Moderna και η Johnson & Johnson, έχουν συναντήσει προβλήματα στην παραγωγή, πράγμα που βοήθησε την Pfizer να διευρύνει το προβάδισμά της στην υπογραφή συμφωνιών προμήθειας με διάφορες χώρες. Η Pfizer κυκλοφορεί επίσης. ενισχυτικές δόσεις του εμβολίου, ενώ αναμένει την έκβαση συνεδρίασης των. αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών αργότερα σήμερα για τη χρήση των εμβολίων της. σε παιδιά ηλικίας 5-11 ετών.
Το εμβόλιο έφερε πωλήσεις 13 δισ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, ενώ αναλυτές ανέμεναν. 10,88 δισ. δολάρια κατά μέσο όρο, σύμφωνα με έρευνα της Refinitiv.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα