ΕπιχειρηματικάLeo Pharma: Silver βραβείο για την εκστρατεία της Ψωρίασης

Leo Pharma: Silver βραβείο για την εκστρατεία της Ψωρίασης

- Advertisement -

Βραβείο «Silver» απέσπασε η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης και κινητοποίησης «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες σου συνήθειες λόγω της Ψωρίασης» που υλοποίησε η LEO Pharma Hellas- υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας -ΕΔΑΕ-, σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Reputation Unique. Συγκεκριμένα η διάκριση αφορά την κατηγορία Prevention and Disease Awareness Campaigns Award στην υποκατηγορία Autoimmune Diseases.

Βραβείο «Silver» απέσπασε η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης και κινητοποίησης «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες σου συνήθειες λόγω της Ψωρίασης» που υλοποίησε η LEO Pharma Hellas
Νόνη Παπαστεφάνου, Patient Engagement & Communication Manager LEO Pharma Hellas, Δώρα Χαρισιάδη, Digital Marketing Expert LEO Pharma Hellas, Ιωάννης Μπάρκης, Γενικός Γραμματέας ΕΔΑΕ και Χαράλαμπος Ζωγραφάκης, Μέλος ΕΔΑΕ

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Η κα Νόνη Παπαστεφάνου, Patient Engagement & Communication Manager της LEO Pharma Hellas δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά για τη διάκριση την κριτική επιτροπή αλλά και όλους, όσοι συνέβαλαν, στο σχεδιασμό και την υλοποίησή της ενημερωτικής εκστρατείας. Για όλους εμάς στη LEO Pharma αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας για την υλοποίηση δράσεων που πρεσβεύουν την καινοτομία και την ενημέρωση των ασθενών. Πιστεύουμε ότι η γνώση είναι δύναμη και στηρίζουμε πολύπλευρα την ενδυνάμωση των ασθενών. Άλλωστε και αυτός ήταν ο στόχος μας μέσα από τη συγκεκριμένη ενημερωτική εκστρατεία να παροτρύνουμε τους ασθενείς με ψωρίαση να “αναλάβουν δράση” με σκοπό την απόκτηση υγιούς δέρματος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους».

Μπάρκης: Στηρίζουμε δράσεις για την ενημέρωση του κοινού

Από την πλευρά του, εκπροσωπώντας την ΕΔΑΕ, ο κ. Ιωάννης Μπάρκης, Γενικός Γραμματέας, τόνισε: «Ως επιστημονική εταιρεία θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε δράσεις και να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες με στόχο την ενημέρωση του κοινού και την ανάδειξη του Δερματολόγου ως εξειδικευμένου γιατρού για τις παθήσεις του Δέρματος. Ο Δερματολόγος μπορεί να συστήσει την κατάλληλη θεραπεία ώστε να υπάρξει αποτελεσματική διαχείριση της νόσου (ψωρίαση). Μέσα από τη συγκεκριμένη εκστρατεία πιστεύω ότι στείλαμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους ασθενείς με ψωρίαση: Λύση δεν είναι να εγκαταλείπουν τις αγαπημένες τους συνήθειες αλλά να μην εγκαταλείπουν τη θεραπεία, να είναι σε επαφή με το γιατρό τους και το βασικότερο να συνεχίσουν να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας».

Εκστρατεία ενημέρωσης κατά της Ψωρίασης

Η εκστρατεία υλοποιήθηκε το διάστημα Μάιος-Οκτώβριος 2019, με στόχο την παρότρυνση των ασθενών με Ψωρίαση, να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα και σε συνεργασία με τον Δερματολόγο τους να την αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά. Η κεντρική ιδέα αφορούσε πραγματικές καθημερινές εικόνες και ευκολομνημόνευτα μηνύματα για να παροτρύνουμε τους ασθενείς να αναζητήσουν λύσεις.

Αφετηρία έναρξης της ενημερωτικής εκστρατείας ήταν η προβολή ενός spot ως κοινωνικό μήνυμα στην τηλεόραση αλλά και στο Διαδίκτυο, όπου η εκστρατεία «ταξίδεψε» ψηφιακά (https://psoriasis.myderma.info/agapimenes-synithies) διαδίδοντας το μήνυμα σε όλη την Ελλάδα, με μεγάλη επιτυχία. Το spot είχε θέμα αγαπημένες καθημερινές συνήθειες όπως το γυμναστήριο, τη μαγειρική κλπ. Συνήθειες που σε αρκετές περιπτώσεις αποφεύγουν τα άτομα που πάσχουν από κάποια μορφή ψωρίασης. Πρωταγωνιστής του spot ήταν ο γνωστός ηθοποιός/σκηνοθέτης κ. Τάσος Ιορδανίδης που συμβούλευε τους ασθενείς να μην εγκαταλείπουν τις αγαπημένες τους συνήθειες λόγω της Ψωρίασης. Τους παρότρυνε να επισκεφθούν τον Δερματολόγο τους. Να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αντιμετώπισης της νόσου.

Η εκστρατεία ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία ιδιαίτερης εικαστικής απεικόνισης-graffiti. Η απεικόνιση έγινε σε κεντρικό σχολείο της Αθήνας από την εικαστική ομάδα UrbanAct αναδεικνύοντας αγαπημένες συνήθειες/αθλήματα. Όπως η κολύμβηση, η ποδηλασία και το βόλεϊ. Στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης, με τη φράση της εκστρατείας «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες συνήθειες» !

Σχετικά με τη LEO Pharma

Η LEO Pharma βοηθά τους ανθρώπους να αποκτήσουν υγιές δέρμα. Η εταιρεία έχει ηγετική θέση στην κλινική δερματολογία με μια ισχυρή γραμμή παραγωγής R&D, ευρύ φάσμα θεραπειών και πρωτοποριακό πνεύμα. Έχοντας ιδρυθεί το 1908 και τελώντας υπό την ιδιοκτησία του LEO Foundation, η LEO Pharma έχει αφιερώσει δεκαετίες έρευνας και ανάπτυξης. Στόχος της είναι η προαγωγή της επιστήμης της δερματολογίας. Θέτοντας νέα πρότυπα φροντίδας για άτομα με δερματικές παθήσεις. Η LEO Pharma εδρεύει στη Δανία με μια παγκόσμια ομάδα 6.000 ανθρώπων. Παρέχει υπηρεσίες σε 92 εκατομμύρια ασθενείς σε 130 χώρες. Το 2019, η εταιρεία σημείωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 10.805 εκατ. σε κορώνες Δανίας.

Νόνη Παπαστεφάνου, Patient Engagement & Communication Manager LEO Pharma Hellas, Δώρα Χαρισιάδη, Digital Marketing Expert LEO Pharma Hellas, Ιωάννης Μπάρκης, Γενικός Γραμματέας ΕΔΑΕ και Χαράλαμπος Ζωγραφάκης, Μέλος ΕΔΑΕ

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ