Η Bayer Ελλάς ολοκλήρωσε και τον τρίτο κύκλο του προγράμματος Level-up | G4A, επιβεβαιώνοντας τη συνεπή της δέσμευση στην προώθηση της καινοτομίας και την υποστήριξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στους τομείς της Υγείας και της Αγροδιατροφής.
Το πρόγραμμα Level-up | G4A είναι μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε το 2021 και προσφέρει υποστήριξη και συμβουλευτική σε ερευνητικές ομάδες και νεοφυείς επιχειρήσεις διαφορετικής ωριμότητας. Κύριος στόχος του είναι η εξέλιξη καινοτόμων ιδεών σε βιώσιμες επιχειρήσεις, οι οποίες μπορούν να αναπτυχθούν είτε οργανικά είτε μέσω εξασφάλισης χρηματοδότησης. Το πρόγραμμα παρέχει πολύπλευρη υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένης εξειδικευμένης καθοδήγησης από κορυφαίους επαγγελματίες, επιμορφωτικών σεμιναρίων και πρόσβασης σε διεθνές δίκτυο ειδικών και χρηματοδοτικών πόρων. Με αυτόν τον τρόπο, οι συμμετέχοντες αποκτούν τα απαραίτητα εχέγγυα ανάπτυξης, προάγοντας παράλληλα την καινοτομία στον τομέα της υγείας και της διατροφής.
Ο 3ος κύκλος του Level – up | G4A επικεντρώθηκε σε τέσσερις βασικές προκλήσεις: την αντιμετώπιση της χρόνιας νεφρικής νόσου, την οπτική εξασθένηση από εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, την πρόληψη και διαχείριση του καρκίνου του προστάτη, καθώς και την υποστήριξη αναγεννητικών γεωργικών πρακτικών. Οι συμμετέχουσες ομάδες, επιλεγμένες μέσα από ένα αυστηρό σύστημα αξιολόγησης, ανέπτυξαν καινοτόμες λύσεις με στόχο να προσφέρουν ουσιαστική αξία στον τομέα της Υγείας και της Διατροφής.
Συγκεκριμένα:
- Aisthesis Medical: Ανάπτυξη πλατφόρμας που χρησιμοποιεί AI και wearables για την ανάλυση δεδομένων υγείας σε πραγματικό χρόνο. Στοχεύει στη μετάβαση από αντιδραστική σε προληπτική υγειονομική περίθαλψη, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την ποιότητα της θεραπείας, ενώ μειώνει τα κόστη και την παραμονή στο νοσοκομείο.
- Ophth@Home: Ανάπτυξη εφαρμογής που βελτιώνει την υγειονομική φροντίδα ασθενών με εκφυλιστικές παθήσεις της ωχράς κηλίδας. Επιτρέπει την παρακολούθηση της όρασης και την έγκαιρη ανίχνευση μετάβασης από ξηρό σε υγρό τύπο της νόσου.
- Pop2See: Ανάπτυξη εφαρμογής που βελτιώνει την καθημερινότητα ατόμων με προβλήματα όρασης μέσω AI που παρέχει πληροφορίες για φάρμακα, όπως ημερομηνίες λήξης και οδηγίες χρήσης. Συνεργάζεται με τον ΜΚΟ “Με Άλλα Μάτια” και υποστηρίζεται από την Google, τη Deloitte και την Think Silicon.
- LUMINOUS: Ανάπτυξη πλατφόρμας που χρησιμοποιεί AI και συνδυάζει γεωπονικά δεδομένα και IoT. Παρέχει καθημερινές ενημερώσεις στους παραγωγούς για να μειώσουν απώλειες και να βελτιώσουν σοδειές, με στόχο τον περιορισμό του περιβαλλοντικού και οικονομικού αντίκτυπου.
Σε αυτόν τον κύκλο μάλιστα, για πρώτη φορά, δόθηκε στις συμμετέχουσες ομάδες η ευκαιρία να παρουσιάσουν τις πρωτοποριακές προτάσεις τους και σε τέσσερα funds και δυνητικούς επενδυτές, σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στα γραφεία της Bayer Ελλάς, ενισχύοντας έτσι περαιτέρω τη σύνδεση μεταξύ καινοτόμων ιδεών και χρηματοδοτικών ευκαιριών.
Η κ. Σόνια Μουσαβερέ, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Bayer Ελλάς και επικεφαλής του προγράμματος, δήλωσε: “Το Level-up | G4A, που έχουμε σχεδιάσει και υλοποιούμε, αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για τις καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Είμαστε περήφανοι που προάγουμε ταλαντούχες ομάδες και συμβάλλουμε στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος που υποστηρίζει πρωτοποριακές λύσεις, προσφέροντας ουσιαστική αξία στην κοινωνία, ενισχύοντας, παράλληλα, τη δυναμική της ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Το πρόγραμμα εξοπλίζει τους συμμετέχοντες με όλα τα απαραίτητα εφόδια, καθοδήγηση και τεχνογνωσία για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους και να αναπτυχθούν σε ένα απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Οι καινοτόμες λύσεις που προτείνονται είναι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση σημαντικών ζητημάτων στον τομέα της υγείας και της διατροφής, καθώς και για τη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος. Η Bayer Ελλάς, ως σταθερός υποστηρικτής της καινοτομίας, δεσμεύεται να δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου οι φιλόδοξες επιχειρήσεις μπορούν να εξελιχθούν και να επιτύχουν, αξιοποιώντας την καινοτομία, για να αντιμετωπίσουν τις σύγχρονες προκλήσεις.”
Με την ολοκλήρωση του τρίτου κύκλου, το πρόγραμμα Level-up | G4A εισέρχεται σε φάση συνολικής αποτίμησης, με στόχο να αξιολογηθεί ο αντίκτυπός του στο οικοσύστημα της Υγείας και της Αγροδιατροφής και να διερευνηθούν νέες ευκαιρίες που θα ενισχύσουν την αποστολή του. Στο πλαίσιο αυτό, θα εξεταστούν οι ανάγκες των επιμέρους κλάδων, ώστε το πρόγραμμα να προσαρμοστεί δυναμικά στις σύγχρονες απαιτήσεις. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν μελλοντικά, προσφέροντας ευκαιρίες σε νέες ομάδες να αναπτύξουν και να προβάλουν τις ιδέες τους, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Bayer για στήριξη καινοτόμων λύσεων που ανταποκρίνονται στις κρίσιμες προκλήσεις της εποχής μας.
Σχετικά με την Bayer
Η Bayer είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός που δραστηριοποιείται στον χώρο των Βιοεπιστημών και συγκεκριμένα στους τομείς της Υγείας και της Γεωργίας. Πιστή στην αποστολή της για «Υγεία και Τροφή για Όλους», η εταιρεία αναπτύσσει και διαθέτει προϊόντα και υπηρεσίες, σχεδιασμένα με γνώμονα το όφελος των ανθρώπων και του πλανήτη και στόχο να βοηθήσουν στις προσπάθειες της ανθρωπότητας να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις, όπως ο συνεχώς αυξανόμενος και γηράσκων πληθυσμός.
Η Bayer, επίσης, είναι προσηλωμένη στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη δημιουργία θετικού αντίκτυπου μέσα από όλες τις δραστηριότητες της. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος στοχεύει στη δημιουργία αξίας μέσω της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της υψηλής απόδοσης. Η Bayer αποτελεί σύμβολο της εμπιστοσύνης, της αξιοπιστίας και της υψηλής ποιότητας, σε όλο τον κόσμο. Κατά το οικονομικό έτος 2023, ο Όμιλος απασχολούσε περίπου 100.000 άτομα και είχε πωλήσεις της τάξεως των 47,6 δις ευρώ. Οι επενδύσεις σε Έρευνα και Ανάπτυξη προ ειδικών στοιχείων ανήλθαν σε 5,8 δις ευρώ.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα