ΕπιχειρηματικάΓια 4η χρονιά η «Κόκκινη Κλωστή» ολοκληρώνει το ταξίδι της!

Για 4η χρονιά η «Κόκκινη Κλωστή» ολοκληρώνει το ταξίδι της!

- Advertisement -

«Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου». Με αυτό το μήνυμα και τρείς ιστορίες (animated videos) από την καθημερινότητα των ανθρώπων με αιμορροφιλία να ξετυλίγουν την κόκκινη κλωστή, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019 το ταξίδι της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή», με στόχο να παροτρύνει τα άτομα με αιμορροφιλία να ενημερωθούν για τις εξελίξεις αναφορικά με τη διαχείριση της νόσου, ώστε να ζουν ελεύθεροι απαλλαγμένοι από τους περιορισμούς που τους επιβάλλει η ασθένεια.

«Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου». Με αυτό το μήνυμα και τρείς ιστορίες (animated videos) από την καθημερινότητα των ανθρώπων με αιμορροφιλία να ξετυλίγουν την κόκκινη κλωστή,

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Η καμπάνια συνεχίστηκε το 2020 με άλλες δύο ιστορίες και με τα ενθαρρυντικά μηνύματα «Τώρα ο φόβος είναι πίσω σου. Ο κόσμος μπροστά!» και «Μην αφήνεις τον πόνο να σε απομονώσει. Αντιμετώπισέ τον!», ενώ το 2021 οι ιστορίες της Κόκκινης Κλωστής και το μήνυμα «Ελευθερία είναι εσύ να καθορίζεις τα όριά σου. Τώρα μπορείς!», εξηγούσαν πως με τη σωστή ενημέρωση και την κατάλληλη θεραπεία το άτομο με αιμορροφιλία μπορεί πλέον να διεκδικήσει μία καλύτερη ζωή, απαλλαγμένη από τα «Πρόσεχε!» και τα «Μη!».

Τις προκλήσεις και τα εμπόδια της καθημερινότητας των ατόμων με αιμορροφιλία μας «διηγήθηκε», με τρόπο συμβολικό, η κόκκινη κλωστή με πρωταγωνιστή πάντα τον ασθενή με αιμορροφιλία ο οποίος απελευθερώνεται από τους περιορισμούς και επαναπροσδιορίζει τα όριά του.

Η καμπάνια «ταξίδεψε» σε online περιβάλλον, το τρίτο τρίμηνο του 2022, καταγράφοντας εξαιρετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα τα videos κατέγραψαν γύρω στις 50.000 θεάσεις και 1,3 εκατομμύρια προβολές.

Η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή», είναι μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi.

O Άρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα, αναφερόμενος στην καμπάνια δήλωσε: «Η ενημερωτική καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή» αποτελεί έκφραση του Liberate Life, αποτυπώντας το όραμα της Sobi, για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία, καθώς οι άνθρωποι που ζουν με αιμορροφιλία δικαιούνται να έχουν τις ευκαιρίες που επιθυμούν και μία ζωή πέρα από τους περιορισμούς της νόσου. Η πρωτοβουλία της Sobi για την υλοποίηση της ενημερωτικής καμπάνιας και η συνεργασία μας με τον Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, αποδεικνύει έμπρακτα την αφοσίωσή μας στους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία».

Σχετικά με τη Sobi

Η Sobi είναι μια εξειδικευμένη διεθνής βιοφαρμακευτική εταιρεία που μεταμορφώνει τη ζωή των ατόμων με σπάνιες παθήσεις. Η Sobi παρέχει βιώσιμη πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες στους τομείς της αιματολογίας, της ανοσολογίας και της εξειδικευμένης φροντίδας. Απασχολεί περίπου 1.600 εργαζόμενους στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Το 2021, τα έσοδα της Sobi ανήλθαν σε 15,5 δισεκ. SEK. Η μετοχή της Sobi (STO: SOBI) είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Nasdaq της Στοκχόλμης.

Σχετικά με τον Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών – (Σ.Π.Ε.Α)

Σκοπός του Συλλόγου είναι η με κάθε τρόπο και μέσο προαγωγή και προστασία της ζωής και της υγείας των ατόμων με αιμορροφιλία ή άλλη συγγενή κληρονομική αιμορραγική διάθεση, η πρόληψη, θεραπεία και αποκατάσταση των δυσάρεστων συνεπειών και αναπηριών, που απορρέουν από τη νόσο, η προάσπιση με κάθε νόμιμο μέσο των ηθικών και υλικών συμφερόντων των ατόμων αυτών, καθώς και η υποστήριξη και αποκατάστασή τους.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ