H Bayer Ελλάς αποδεικνύει για ακόμα μία φορά τη δέσμευση της για καινοτομία, καθώς για 3η συνεχόμενη χρονιά υλοποιεί το πρόγραμμα Level-up| G4A, με στόχο να προσφέρει τα κατάλληλα εφόδια σε νεοφυείς επιχειρήσεις, πανεπιστημιακές ομάδες και ομάδες ερευνητών, ώστε να αναδείξουν λύσεις που θα προσφέρουν τόσο στους κλάδους της Υγείας και της Αγροδιατροφής όσο και στην κοινωνία γενικότερα.
Για τον τρίτο κύκλο του προγράμματος, η εταιρεία δέχθηκε προτάσεις που απαντούσαν σε τέσσερις συγκεκριμένες προκλήσεις, σχετικά με την πρόληψη και διαχείριση νοσημάτων, όπως οι εκφυλιστικές νόσοι της ωχράς κηλίδας, η Χρόνια Νεφρική Νόσος και ο καρκίνος του προστάτη, καθώς και για λύσεις που ενισχύουν τις πρακτικές Αναγεννητικής Γεωργίας. Μετά από προσεκτική αξιολόγηση όλων των υποβολών, για τον νέο κύκλο επιλέχθηκαν οι ομάδες Aisthesis Medical, LUMINOUS, Ophth@Home και Pop2See.
Έναρξη προγράμματος
Η έναρξη του προγράμματος σηματοδοτήθηκε με μία διαδικτυακή συνάντηση, όπου οι ομάδες γνώρισαν τα στελέχη της Bayer Ελλάς, που αναλαμβάνουν το mentoring και την πραγματοποίηση των workshops του νέου κύκλου. Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, η κα Ana Vega Senior Bayer Representative στη χώρα μας και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Bayer Ελλάς, ανέφερε «Σε μια εποχή που ο κόσμος αντιμετωπίζει αυξημένες προκλήσεις στον τομέα της υγείας και της διατροφής, η Bayer Ελλάς εξακολουθεί τη σταθερή υποστήριξη των νεοφυών επιχειρήσεων, που εργάζονται για να κάνουν τη διαφορά.
Καλωσορίζουμε τις τέσσερις νέες μας ομάδες και αναμένουμε με ενθουσιασμό και ανυπομονησία τις καινοτόμες λύσεις που θα προσφέρουν. Με φάρο την αποστολή μας ‘Υγεία και Τροφή για Όλους’, αναγνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να προσφέρουμε καθοδήγηση στα πρώτα βήματα αυτών των νέων, φιλόδοξων και επιχειρηματικών μυαλών, που έχουν τη δύναμη να ενισχύσουν την κοινωνική μας ευημερία και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε μαζί τους και να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου η καινοτομία παρέχει λύσεις για όλους και αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της εποχής μας με δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα».
Το πρόγραμμα Level-up|G4A, μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε το 2021, παρέχει υποστήριξη και συμβουλευτική σε ερευνητικές ομάδες και νεοφυείς επιχειρήσεις διαφορετικής ωριμότητας, έχοντας ως κύριο στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών σε βιώσιμες επιχειρήσεις, οι οποίες μπορεί να αναπτυχθούν είτε οργανικά, είτε μέσω της εξασφάλισης χρηματοδότησης.
Το πρόγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2024, όπου μία εταιρεία από τις συμμετέχουσες, θα επιλεχθεί βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, και θα λάβει χρηματικό έπαθλο.
Ακολουθούν στοιχεία για τις 4 ομάδες που ξεκίνησαν ήδη
1. Σχετικά με την Aisthesis Medical
Η Aisthesis Medical προάγει την πρωτοπορία στον χώρο της υγείας μέσω μιας διασυνδεδεμένης πλατφόρμας υποστήριξης κλινικών αποφάσεων οξείας περίθαλψης που μεταμορφώνει τη φροντίδα των ασθενών εντός και εκτός των νοσοκομειακών ορίων. Αξιοποιώντας μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης και wearables ιατρικής χρήσης, το σύστημά της ενσωματώνει ολοκληρωμένα δεδομένα υγείας των ασθενών για ανάλυση κινδύνου σε πραγματικό χρόνο και προβλέψεις της πορείας των ζωτικών λειτουργιών των οργάνων. Η προληπτική προσέγγισή, δίνοντας έμφαση στην έγκαιρη ανίχνευση μέσω της ανάλυσης τεχνητής νοημοσύνης, στοχεύει στη μετατόπιση από την αντιδραστική στην προληπτική υγειονομική περίθαλψη, ενισχύοντας την ασφάλεια των ασθενών, την ποιότητα της θεραπείας και τα αποτελέσματα, ενώ παράλληλα μειώνει τη διάρκεια παραμονής στο νοσοκομείο, μειώνει το κόστος υγειονομικής περίθαλψης και βελτιώνει την επιβίωση και το προσδόκιμο ζωής.
Website: https://aisthesismed.com/
2. Σχετικά με την LUMINOUS
Η LUMINOUS επαναπροσδιορίζει τη γεωργία αντιμετωπίζοντας τις ασθένειες των φυτών των παραγωγών με μια πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης, που χρησιμοποιεί γεωπονικά και άλλα δεδομένα, όπως ερευνητικά και IoT. Δίνει στοχευμένες και ουσιαστικές λύσεις με το μικρότερο εφικτό περιβαλλοντικό/οικονομικό αντίκτυπο. Ο παραγωγός ενημερώνεται καθημερινά για τις καλλιέργειές του, πληροφορείται για τις νέες εξελίξεις και καταφέρνει να μειώσει τις απώλειες σοδειάς, ιδιαίτερα σε μια εποχή που η αλόγιστη χρήση φυτοφαρμάκων συνδυάζεται με το υψηλό κόστος παραγωγής. Η ομάδα αποτελείται από φοιτητές γεωπονίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Ο CEO Ιωάννης Δαρλαγιάννης και η CTO Νεφέλη Ελένη Μπαχαράκη έχουν συμμετάσχει σε αρκετούς διαγωνισμούς και προγράμματα.
Website: https://luminousagri.000webhostapp.com/
3. Σχετικά με την Ophth@Home
Η Ophth@home έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός mobile app για τον αυτοέλεγχο ασθενών με ηλικιακή εκφύλιση της ωχράς αλλά και άλλες οφθαλμολογικές παθήσεις. Στόχος της είναι να βελτιώσει την αντιμετώπιση των ασθενών αυτών τόσο με την έγκαιρη ανίχνευση της μετατροπής του ξηρού τύπου εκφύλισης σε υγρού, όσο και με την έγκαιρη ανίχνευση της υποτροπής του υγρού τύπου.
4. Σχετικά με την Pop2See
Η ομάδα Pop2See χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει τεχνολογικές λύσεις προκειμένου να βελτιώσει την καθημερινότητα των ατόμων με προβλήματα όρασης.Η εφαρμογή που αναπτύσσει επιτρέπει στους τυφλούς να αποκτούν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με φάρμακα, όπως η ημερομηνία λήξης, οι οδηγίες χρήσης και οι παρενέργειες.
Σε στενή συνεργασία με τον ΜΚΟ “Με Άλλα Μάτια“, το Pop2See δουλεύει κοντά με την τυφλή κοινότητα, για να συν-δημιουργεί λύσεις που αφορούν την τυφλότητα, μαζί με τη συμμετοχή τους. Στον τομέα της τεχνολογίας, υποστηρίζεται από την Google, τη Deloitte και την Think Silicon.
Website: https://pop2see.com/
Σχετικά με την Bayer
Η Bayer είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός που δραστηριοποιείται στον χώρο των Βιοεπιστημών και συγκεκριμένα στους τομείς της Υγείας και της Γεωργίας. Πιστή στην αποστολή της για «Υγεία και Τροφή για Όλους», η εταιρεία αναπτύσσει και διαθέτει προϊόντα και υπηρεσίες, σχεδιασμένα με γνώμονα το όφελος των ανθρώπων και του πλανήτη και στόχο να βοηθήσουν στις προσπάθειες της ανθρωπότητας να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις, όπως ο συνεχώς αυξανόμενος και γηράσκων πληθυσμός.
Η Bayer, επίσης, είναι προσηλωμένη στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη δημιουργία θετικού αντίκτυπου μέσα από όλες τις δραστηριότητες της. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος στοχεύει στη δημιουργία αξίας μέσω της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της υψηλής απόδοσης. Η Bayer αποτελεί σύμβολο της εμπιστοσύνης, της αξιοπιστίας και της υψηλής ποιότητας, σε όλο τον κόσμο. Κατά το οικονομικό έτος 2023, ο Όμιλος απασχολούσε περίπου 100.000 άτομα και είχε πωλήσεις της τάξεως των 47,6 δις ευρώ. Οι επενδύσεις σε Έρευνα και Ανάπτυξη προ ειδικών στοιχείων ανήλθαν σε 5,8 δις ευρώ.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα