Τη στρατηγική απόφαση να μετονομαστεί σε “BAUSCH Health Companies Inc.”, υπό τον διακριτικό τίτλο “BAUSCH Health”, έλαβε πρόσφατα ο παγκόσμιος φαρμακευτικός Όμιλος “Valeant Pharmaceuticals International Inc.”, θυγατρική του οποίου είναι και η εταιρεία στην Ελλάδα από το 2005.
«Πρόκειται για μια πολύ σημαντική, αλλά και υπερήφανη στιγμή στην ιστορία της εταιρείας, μιας και μετά από αυτό το γεγονός, ο νέος Όμιλος, BAUSCH Health, θα αναπτυχθεί πιο γρήγορα από τον ανταγωνισμό και θα εκμεταλλευθεί πλήρως τη νέα του δυναμική, με στόχο την επέκταση σε καίριους τομείς της φαρμακευτικής βιομηχανίας και της βιομηχανίας Ιατρικών Εργαλείων και Εξαρτημάτων» όπως υπογραμμίζει ο Γενικός Διευθυντής της BAUSCH Health Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, κ. Ιάκωβος Μιχαλίτσης.
Η εξέλιξη σε BAUSCH Health αποτελεί ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός και μια εύλογη συνέχεια στη διαδικασία της εταιρικής “μεταμόρφωσης”. Το όνομα “BAUSCH” ενσωματώνει την πλούσια ιστορία και το κύρος του πασίγνωστου σήματος Bausch+Lomb.
Πρώτο κατάστημα οπτικών
Αντανακλά τη συνέχεια, την καινοτομία και την αφοσίωση του Ομίλου στην Υγεία, εδώ και 165 χρόνια, όταν ο John Jacob Bausch άνοιξε το πρώτο του κατάστημα οπτικών στην πόλη Rochester της Πολιτείας της Νέας Υόρκης. Αυτά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αποτελούν τα θεμέλια, πάνω στα οποία η BAUSCH Health στέκεται σήμερα, όπως και τον πυρήνα της ταυτότητάς της, καθώς κτίζει μια καινοτόμο εταιρεία που είναι αφοσιωμένη στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων παγκοσμίως.
Το νέο όνομα προέκυψε μέσα από μια διεξοδική αξιολόγηση των ονομάτων που υπήρχαν διαθέσιμα στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, αλλά και νέων προτάσεων. Σύντομα, όμως, έγινε ξεκάθαρο ότι το όνομα “BAUSCH Health” αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο την εταιρεία, όπως είναι σήμερα.
Ιστορία από το 1861
Με μια ιστορία που αρχίζει με τη δημιουργία των επαναστατικών σκελετών για γυαλιά, “Vulcanite”, το 1861, την πώληση των γυαλιών ηλίου Ray-Ban για πρώτη φορά στο κοινό, το 1937 και τη μαζική παραγωγή και εμπορία των πρώτων μαλακών φακών επαφής παγκοσμίως, το 1971, το όνομα “ BAUSCH ” είναι συνώνυμο με την καινοτομία και την ποιότητα.
Το νέο όνομα συμπίπτει και με τις πρόσφατες διοικητικές αλλαγές στον Όμιλο. Ο Όμιλος, υπό νέα ηγεσία, άλλαξε την επιχειρηματική κατεύθυνση του και αποτελεί, πλέον, μια πολύ διαφορετική εταιρεία, μια «νέα εταιρία» σε σχέση με το παρελθόν. Αυτή η ηγετική ομάδα, υπό την καθοδήγηση του Προέδρου και Δ/ντος Συμβούλου, κ. Joseph C. Papa, έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια για την ανάκαμψη του παγκόσμιου Ομίλου: τα τελευταία δύο χρόνια, η νέα διοίκηση έχει προβεί σε ευρείες αναδιαρθρώσεις με στόχο τον στρατηγικό εξορθολογισμό των περιουσιακών στοιχείων και θυγατρικών του Ομίλου ανά τον κόσμο.
Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, η BAUSCH Health βαδίζει στο δρόμο της μεγάλης ανάκαμψης, και ήρθε η κατάλληλη στιγμή να ενώσει τις βασικές της επιχειρήσεις, τις θυγατρικές και τα εμπορικά σήματά της, κάτω από το υπερήφανο όνομα “BAUSCH Health”.
Θεραπευτικές κατηγορίες
Το όνομα αυτό αντιπροσωπεύει σε βάθος αλλά και με ακρίβεια, το πλήρες αντικείμενο της εταιρείας σήμερα και την ηγετική της θέση στην ανάπτυξη και κατασκευή ενός ευρέως φάσματος φαρμακευτικών προϊόντων, ιατρικών συσκευών και OTC προϊόντων, κυρίως στους θεραπευτικούς τομείς της υγείας των ματιών, της γενικής υγείας, της γαστρεντερολογίας και της δερματολογίας. Ορισμένα από τα σημαντικά εμπορικά σήματα της εταιρείας στην Ελλάδα, είναι τα Artelac®, Biotrue®, Counterpain®, Dexamytrex®, Mysimba®, Niflamol®, Ocuvite®, Procef®, Renu®, Soflens®, Stellaris, Teneo™, Ultra®, Victus® & Vidilac®.
Η “BAUSCH Health Ελλάδας” υποδέχεται με χαρά τις εξελίξεις και υιοθετεί πλήρως και με ενθουσιασμό το νέο της όνομα, αφήνοντας στο παρελθόν το παλαιό, “Valeant/PharmaSwiss Hellas” *. Κατά τη διαδικασία αλλαγής του ονόματός της, η “BAUSCH Health Ελλάδας” παρουσιάζει τη νέα της εταιρική ταυτότητα, η οποία περιλαμβάνει νέα «εικόνα» και νέα εταιρική ιστοσελίδα, www.bauschhealth.gr Όλες, δε, οι εμπορικές δραστηριότητές της θα πραγματοποιούνται σύντομα κάτω από νέα εταιρική νομική μορφή και, φυσικά νέο λογότυπο.
Κορυφαία προϊόντα Υγείας
Αυτό που δεν αλλάζει στη “BAUSCH Health Ελλάδας” είναι το όραμά της, όπως τονίζει η διοίκηση. Στόχος της είναι να βελτιώνει τη ζωή των ανθρώπων, με τα κορυφαία προϊόντα Υγείας που διαθέτει αλλά και να αποτελεί τον συνεργάτη Υγείας που εμπιστεύεστε! Η αποδεδειγμένη της ικανότητα και ετοιμότητα να εξελίσσεται, προσφέρει ένα κορυφαίο συγκριτικό πλεονέκτημα, που σίγουρα θα αξιοποιηθεί στο μέγιστο.
Έχοντας εργαστεί και προετοιμαστεί εντατικά, οι άνθρωποι της BAUSCH Health πιστεύουν ότι η μετονομασία της εταιρείας, θα τους κάνει εξαιρετικά ευέλικτους, ευκίνητους και αποτελεσματικούς, δημιουργώντας μεγάλη αξία, με την οποία θα αναπτυχθούν, ώστε να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις, παραμένοντας ανταγωνιστικοί, και τώρα και στο μέλλον.
Αυτό απαιτεί πρωτοπόρο και καινοτόμο αριστεία, αλλά οι προοπτικές που ανοίγονται είναι εξαιρετικά υποσχόμενες για τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της εταιρείας.
«Στη BAUSCH Health ονειρευτήκαμε να στηρίξουμε την κοινωνία για μια καλύτερη ζωή. Είμαστε μια εταιρεία που προσφέρει συνολικά τις καλύτερες λύσεις υγείας και υποσχόμαστε ότι θα δουλέψουμε μαζί, επαναπροσδιορίζοντας συνεχώς τη θέση μας στην αγορά, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση. Κοιτάζουμε μπροστά και ζούμε αυτήν τη συναρπαστική αλλαγή από τα πρώτα στάδιά της!» σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της BAUSCH Health Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, κ. Ιάκωβο Μιχαλίτση.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα
*Για ένα μεταβατικό διάστημα, η εταιρική επωνυμία της Ελληνικής εταιρίας θα παραμείνει η ίδια “PharmaSwiss Hellas Ανώνυμη Εμπορική Εταιρεία Φαρμάκων”. Η αλλαγή της εταιρικής μας επωνυμίας θα γνωστοποιηθεί με νεότερη ανακοίνωση.