TOP NEWSAbbVie: Δίαυλος επικοινωνίας για ασθενείς ρευματικών νοσημάτων

AbbVie: Δίαυλος επικοινωνίας για ασθενείς ρευματικών νοσημάτων

- Advertisement -

Αποφεύγουν πολλοί ασθενείς με ρευματικές παθήσεις να μιλήσουν στο γιατρό τους για τα σωματικά συμπτώματα και συναισθηματικές επιβαρύνσεις που αντιμετωπίζουν, γεγονός που ενδεχομένως οδηγεί σε λιγότερο αποτελεσματική φροντίδα.

  • Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός 

Αποφεύγουν πολλοί ασθενείς με ρευματικές παθήσεις να μιλήσουν στο γιατρό τους για τα σωματικά συμπτώματα και συναισθηματικές επιβαρύνσεις που αντιμετωπίζουν, γεγονός που ενδεχομένως οδηγεί σε λιγότερο αποτελεσματική φροντίδα.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Αυτό προκύπτει από μια πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η φαρμακευτική επιχείρηση AbbVie, στην οποία συμπεριλαμβάνονται περισσότεροι από 400 ενήλικες στις ΗΠΑ με ρευματοειδή αρθρίτιδα (RA), ψωριασική αρθρίτιδα (PsA) και αξονική σπονδυλαρθρίτιδα (axSpA).

Με βάση τα αποτελέσματα αυτά, η AbbVie δημιούργησε έναν νέο διαδικτυακό κόμβο, ο οποίος ελπίζει να καλύψει το κενό «επικοινωνίας» μεταξύ των ασθενών με ρευματικά νοσήματα και των φροντιστών τους.

Ο ιστότοπος «Rheum for Dialogue» της AbbVie παρέχει μέσω βίντεο πληροφορίες σχετικά με τη σημασία δημιουργίας ανοιχτών και ειλικρινών διαλόγων με τον γιατρό, μέσα από μια συνομιλία μεταξύ ενός ασθενούς με ρευματοειδή αρθρίτιδα και ενός ρευματολόγου.

Ο διαδικτυακός κόμβος περιλαμβάνει επίσης συνδέσμους και προς άλλους ιστότοπους που υποστηρίζονται από την AbbVie σχετικά με τη ΡΑ, την PsA και την axSpA, τους οποίους οι ασθενείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να συλλέξουν πληροφορίες σχετικά με την κατάστασή τους και επομένως να αισθάνονται πιο ενημερωμένοι στην επικοινωνία τους με τον γιατρό.

Επιπλέον, ο ιστότοπος Rheum for Dialogue θα προσθέσει σύντομα ένα διαδικτυακό εργαλείο που δημιουργήθηκε από το Global Healthy Living Foundation και χρηματοδοτείται από την AbbVie, το οποίο θα βοηθά πρώτα τους ασθενείς να εντοπίσουν πώς αισθάνονται, παρέχοντας τους κατόπιν εξατομικευμένες συμβουλές για την επικοινωνία των αναγκών στις ομάδες φροντίδας.

Στην έρευνα ασθενών με ρευματικά νοσήματα, η AbbVie διαπίστωσε ότι λίγο πάνω από τους μισούς ασθενείς αναφέρουν ότι αισθάνονται τουλάχιστον ένα αρνητικό συναίσθημα -συμπεριλαμβανομένου, συνηθέστερα, του άγχους ή της κατάθλιψης- μετά την έξοδο από το ραντεβού με τον ρευματολόγο τους.

Σχεδόν το 30% των ερωτηθέντων είπε ότι δεν λένε στους γιατρούς τους όλα όσα αισθάνονται επειδή δεν θέλουν να τους εκλάβουν ως παραπονούμενους.

Περίπου το ένα τρίτο των ασθενών δήλωσαν ότι φοβούνται μήπως επικριθούν από τους ρευματολόγους τους, ενώ περίπου ο ίδιος αριθμός δήλωσε ότι συγκρατείται λόγω πολιτιστικών διαφορών που δυσκολεύουν τις ανοιχτές συζητήσεις για την κατάστασή τους.

Αυτά τα εμπόδια στον ανοιχτό διάλογο εξακολουθούν να υφίστανται και στον τρόπο με τον οποίο οι ασθενείς μιλούν για την πρόοδο της θεραπείας τους.

Περίπου 1 στους 3 από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι δυσκολεύονται να περιγράψουν στους γιατρούς τους τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν με τις θεραπείες τους. Περιμένουν τους γιατρούς τους να τους πουν ότι μια θεραπεία έχει σταματήσει να λειτουργεί.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ