Πόση άσκηση χρειαζόμαστε για να αποκτήσουμε πιο κοφτερό μυαλό;

Η άσκηση πέρα από το ότι κάνει καλό στην υγεία -θωρακίζοντας τον οργανισμός μας- αυξάνει και τις νοητικές λειτουργίες, χαρίζοντας μας ένα κοφτερό μυαλό. Η γυμναστική, πέρα από το σώμα, βοηθά και στις γνωστικές μας επιδόσεις σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Neurology and Clinical Practice.

Η άσκηση πέρα από το ότι κάνει καλό στην υγεία -θωρακίζοντας τον οργανισμός μας- αυξάνει και τις νοητικές λειτουργίες, χαρίζοντας μας ένα κοφτερό μυαλό

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Ερευνητές βρήκαν ότι μια χαμηλής έντασης άσκηση συνολικού χρόνου 52 ωρών σε διάστημα 6 μηνών. (4 ώρες την εβδομάδα) είναι αρκετή για να δούμε σημαντικά οφέλη στον εγκέφαλό μας. Όπως σε γνωστικό επίπεδο, ταχύτητα επεξεργασίας, διάρκεια προσοχής και εκτελεστική λειτουργία.

Αυτές είναι οι διανοητικές λειτουργίες που σε βοηθούν να κάνεις τα διάφορα πράγματα, σύμφωνα με το Purewow.

Οπότε μια ώρα την ημέρα άσκηση, για 4 μέρες, είναι ότι πρέπει για να ακονίσουμε το μυαλό μας. Ακόμα και να γίνουμε πιο έξυπνοι!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ