Σε πανελλαδική απεργία προχωρούν την Τετάρτη 18 Μαρτίου οι γιατροί του δημόσιου συστήματος υγείας, έπειτα από απόφαση της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ). Στο πλαίσιο της κινητοποίησης έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στις 12:00 έξω από το Υπουργείο Υγείας.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική πίεσης προς την Πολιτεία, με στόχο την ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το ιατρικό προσωπικό στα δημόσια νοσοκομεία.
Συμμετοχή των εργαζομένων στα νοσοκομεία
Την επόμενη ημέρα, Πέμπτη 19 Μαρτίου, τη σκυτάλη των κινητοποιήσεων παίρνουν οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία, μετά από απόφαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων (ΠΟΕΔΗΝ).
Η κινητοποίηση περιλαμβάνει 24ωρη πανελλαδική απεργία, ενώ στην Αττική θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας από τις 08:00 έως τις 15:00. Παράλληλα, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στις 09:00 το πρωί έξω από το Υπουργείο Υγείας.
Τα βασικά αιτήματα του κλάδου
Κοινός παρονομαστής των κινητοποιήσεων αποτελεί η ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης οικονομικών και θεσμικών ζητημάτων που επηρεάζουν τη λειτουργία του ΕΣΥ.
Όπως επισημαίνει η ΟΕΝΓΕ, οι γιατροί διεκδικούν ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, καθώς και ανθρώπινα ωράρια εργασίας.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία αναδεικνύουν τις ελλείψεις προσωπικού και τις πιέσεις που δέχονται καθημερινά, υπογραμμίζοντας την ανάγκη ενίσχυσης του δημόσιου συστήματος υγείας.
Κλιμάκωση πίεσης προς την Πολιτεία
Το διήμερο των κινητοποιήσεων αποτυπώνει τη συνεχιζόμενη ένταση στον χώρο της Υγείας, με τους επαγγελματίες να ζητούν ουσιαστικές λύσεις και όχι αποσπασματικές παρεμβάσεις.
Η εξέλιξη των κινητοποιήσεων αναμένεται να αποτελέσει κρίσιμο δείκτη για τη συνέχεια του διαλόγου μεταξύ Πολιτείας και υγειονομικών, σε μια περίοδο όπου η ανθεκτικότητα του ΕΣΥ δοκιμάζεται σε πολλαπλά επίπεδα.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα
Διαβάστε επίσης
Τσίμαρης – Φραγγίδης: Στο επίκεντρο ο ενιαίος κλάδος νοσηλευτών
Θεμιστοκλέους: Νέα προκήρυξη για γιατρούς στις επόμενες 20 ημέρες

