Αξίζει να δειςΨηφιακή διασύνδεση με τον γιατρό ζητά το 88% των καταναλωτών

Ψηφιακή διασύνδεση με τον γιατρό ζητά το 88% των καταναλωτών

- Advertisement -
  • Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός

Μεγαλύτερη και πληρέστερη ψηφιακή επικοινωνία με νέα «κανάλια» τεχνολογίας και έγκυρη διασύνδεση ασθενούς με τον γιατρό επιζητούν σχεδόν 9 στους 10 καταναλωτές από ιστοσελίδες φαρμακευτικού και ιατρικού περιεχομένου.

Μεγαλύτερη και πληρέστερη ψηφιακή επικοινωνία με νέα «κανάλια» τεχνολογίας και έγκυρη διασύνδεση ασθενούς με τον γιατρό επιζητούν σχεδόν 9 στους 10 καταναλωτές από ιστοσελίδες φαρμακευτικού και ιατρικού περιεχομένου.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Όπως καταδεικνύει έρευνα που διεξήγαγε το Doctor.com με συμμετοχές από 1.300 και πλέον ενήλικες Αμερικανούς, οι καταναλωτές απευθύνονται ολοένα και περισσότερο σε ψηφιακές πηγές ενημέρωσης για αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με τις ιατρικές συνταγές και επιστημονικό τεχνολογικό εξοπλισμό. Μάλιστα, οι περισσότεροι καταναλωτές (το 73%) έχουν χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο προκειμένου να βρουν περισσότερες πληροφορίες για ένα φάρμακο. Ή κάποια πληροφορία για ιατρική συσκευή.

Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (το 52%) αναφέρουν πως οι ιστοσελίδες των φαρμακευτικών επιχειρήσεων και εταιρειών ιατρικών συσκευών αποτελούν μία από τις σημαντικότερους πηγές έρευνας. Όμως, οι περισσότεροι καταναλωτές αποτυγχάνουν τελικά να «συνδεθούν» με έναν γιατρό για την προμήθεια φαρμακευτικής αγωγής ή θεραπείας.

Προσδοκίες ασθενών

Η έρευνα «The Digital Trends Patient in Pharma 2019» που διεξήγαγε το Doctor.com αναδεικνύει σημαντικές παραμέτρους. Δηλαδή πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες και οι εταιρείες ιατρικών συσκευών μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των ασθενών. Λύσεις για το πως μπορούν να διαδραματίσουν πιο ενεργό ρόλο στο συνολικό «ταξίδι». Από την αναζήτηση έως την θεραπεία.

Η «διαδρομή» προς τη συνταγογράφηση συχνά αρχίζει με την απευθείας διασύνδεση και όχι στο γραφείο του γιατρού. Οι καταναλωτές «επιλέγουν» από ιστότοπους (52,2%). Σχεδόν σε παρόμοιο ποσοστό όσο δηλαδή στηρίζονται και στους παρόχους πρωτοβάθμιας περίθαλψης (54,8%) για την αναζήτηση πληροφοριών, συνταγών ή ιατρικών συσκευών.

Στην έρευνα, οι ασθενείς αναφέρουν ότι το «βρίσκουν το σωστό γιατρό» υπήρξε το νούμερο ένα εμπόδιο για την πρόσβαση στη θεραπεία.

Σχεδόν το 80% των ερωτηθέντων άνω των 60 ετών και το 90% των ασθενών (όλων των ηλικιακών ομάδων) απαντούν πως θα ήταν χρήσιμος ένας «κατάλογος» ιατρών στον ιστότοπο έκαστου brand. Θα μπορούσε να τους παράσχει περισσότερες πληροφορίες, όπως αναφέρουν. Ταυτόχρονα, περίπου το ένα τρίτο εξ αυτών θα προτιμούσε να προγραμματίσει ένα ραντεβού μέσα από τον ιστότοπο.

«Η μελέτη επιβεβαιώνει πως το ψηφιακό περιβάλλον μετατρέπει ουσιαστικά κάθε πτυχή του ταξιδιού υγειονομικής περίθαλψης. Συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο οι ασθενείς προτιμούν να ερευνούν και να έχουν πρόσβαση σε συνταγογραφούμενα φάρμακα» όπως σημειώνει ο κ. Andrei Zimiles CEO του Doctor.com.

«Ελπίδα μας είναι ότι αυτή η έκθεση παρέχει πολύτιμες συστάσεις στη βιομηχανία των βιοεπιστημών. Δεδομένα που θα οδηγήσουν σε περαιτέρω καινοτομία σε αυτόν τον τομέα. Αλλά και γεφύρωση κάθε κρίσιμου μιλίου προς την αναζήτηση ιατροφαρμακευτικής φροντίδας».

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ