Οι 4 υδατάνθρακες που βοηθούν να ζεις περισσότερο σύμφωνα με μελέτη του Harvard

Ακόμα μια νέα έρευνα έρχεται να αποδείξει ότι οι αποκλείσεις διατροφικών ομάδων από το διατροφολόγιο σου μπορεί να έχει δυσάρεστες επιπτώσεις στην υγεία σου, μειώνοντας ακόμα και τα… χρόνια ζωής σου.

Κάθε διατροφική ομάδα έχει τα οφέλη της στον οργανισμό μας και καταναλώνοντας με μέτρο συγκεκριμένες τροφές που θεωρούνται «ένοχες» στην αύξηση βάρους από μεγάλη μερίδα του κοινού, ενισχύουμε τον οργανισμό μας.

Μια νέα έρευνα από το Harvard (Harvard School of Public Health), που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 15.400 ανθρώπων, έρχεται για να μας υπενθυμίσει τη σημασία που έχουν οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας.

Τα αποτελέσματα έρχονται να ενθαρρύνουν την κατανάλωση υδατανθράκων καθώς μεγάλη μερίδα του κοινού αποκλείει τη διατροφή του όταν μπαίνει σε διαδικασία απώλειας βάρους.

Το ψωμί, τα ζυμαρικά, το ρύζι και οι πατάτες όταν καταναλώνονται σε μέτριες ποσότητες στη διατροφή μας (καταλαμβάνοντας περίπου το 50 με 55%), μπορούν να ενισχύσουν την υγεία μας.

Η έρευνα έδειξε ότι όταν το ποσοστό υδατανθράκων τέτοιου είδους στη διατροφή ενός ατόμου είναι κάτω από 40% και πάνω από 70%, τότε αυξάνεται ο κίνδυνος θνησιμότητας.

Η πιο υγιεινή διατροφή είναι η ισορροπημένη: η έρευνα έχει στόχο να δείξει τη σημασία που έχει κάθε διατροφική ομάδα για τον οργανισμό μας.

Το να αποκλείουμε τροφές από το διατροφολόγιό μας -χωρίς τη σύμφωνη γνώμη ειδικού- μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα.

Οι υδατάνθρακες εδώ και δεκαετίες έχουν μπει στο «στόχαστρο»: δεν έχουν όλοι τα ίδια οφέλη και την ίδια διατροφική αξία.

Τροφές όπως ζυμαρικά, πατάτες και ρύζι μαγειρεμένες με χαμηλά ή καθόλου λιπαρά, σε μέτριες ποσότητες, μπορούν να γίνουν ασπίδα για την υγεία μας.

Oι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι άνω των 50 ετών που καταναλώνουν υδατάνθρακες σε μέτριες ποσότητες παρουσιάζουν προσδόκιμο ζωής που αγγίζει τα 83 χρόνια. Αντίθετα, όσοι παίρνουν ποσοστό θερμίδων κάτω από 40% από υδατάνθρακες έχουν κατά μέσο όρο προσδόκιμο ζωής 79 ετών.

Τα χρόνια ζωής αυξάνονται όσο δίνουμε στον οργανισμό μας την ευκαιρία να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες ουσίες από την κατανάλωση διαφορετικών διατροφικών ομάδων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ