ΕπιχειρηματικάΠαγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας: Η καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή»

Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας: Η καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή»

- Advertisement -

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας, συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή». Η καμπάνια ξεκινησε ως μια μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi. Στόχος της καμπάνιας, είναι η ενδυνάμωση των αιμορροφιλικών ασθενών, η παρότρυνσή τους να διευρύνουν τα όριά τους, αλλά και η ενημέρωση για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της νόσου τους.

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας, συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή». Η καμπάνια ξεκινησε ως μια μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi

ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Η ιστορία ξετυλίγεται με τη βοήθεια της «κόκκινης κλωστής», η οποία συμβολίζει το αίμα, και πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή. Με μία συμβολική κίνηση -το τράβηγμα της κλωστής- ο αιμορροφιλικός ασθενής απελευθερώνεται από τους περιορισμούς και επαναπροσδιορίζει τα όριά του. Η καμπάνια, περιγράφει τους συνεχείς περιορισμούς και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που ζουν με αιμορροφιλία, σε κάθε πτυχή της ζωής τους.

Η «Κόκκινη Κλωστή» ξεκίνησε το ταξίδι της τον Απρίλιο του 2019 με τρία videos και κεντρικό μήνυμα «Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου» και συνεχίστηκε το 2020 με δύο ακόμα videos και τα ηχηρά μηνύματα «Τώρα ο φόβος είναι πίσω σου. Ο κόσμος μπροστά!» και «Μην αφήνεις τον πόνο να σε απομονώσει. Αντιμετώπισέ τον!». Το μήνυμα της καμπάνιας «Ελευθερία είναι εσύ να καθορίζεις τα όριά σου. Τώρα μπορείς!», «ταξίδεψε» και το 2021 τονίζοντας πως με τη σωστή ενημέρωση και την κατάλληλη θεραπεία ο αιμορροφιλικός ασθενής μπορεί πλέον να διεκδικήσει μία καλύτερη ζωή, απαλλαγμένη από τα «Πρόσεχε!» και τα «Μη!».

Φέτος, ο στόχος της καμπάνιας είναι να υπενθυμίσει τα μηνύματά της, ενθαρρύνοντας και στηρίζοντας ακόμη περισσότερο τους ανθρώπους που ζουν με αιμορρροφιλία, ώστε να ενημερώνονται συνεχώς για τις εξελίξεις στη διαχείριση του πόνου με απώτερο σκοπό μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

O Άρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα, αναφερόμενος στην καμπάνια δήλωσε: «Η καμπάνια “Κόκκινη Κλωστή” αποτυπώνει τη φιλοσοφία του “Liberate Life”, του οράματος της Sobi για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία. Η πρωτοβουλία της Sobi για την υλοποίηση της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή», με τη συνεργασία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, αποδεικνύει έμπρακτα την αφοσίωσή μας στους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία και την επικέντρωσή μας στη διαρκή βελτίωση της ποιότητας ζωής τους».

Σχετικά με τη Sobi™

Η Sobi είναι μια εξειδικευμένη διεθνής βιοφαρμακευτική εταιρεία που μεταμορφώνει τη ζωή των ατόμων με σπάνιες παθήσεις. Η Sobi παρέχει βιώσιμη πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες στους τομείς της αιματολογίας, της ανοσολογίας και της εξειδικευμένης φροντίδας. Απασχολεί περίπου 1.600 εργαζόμενους στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Το 2021, τα έσοδα της Sobi ανήλθαν σε 15,5 δισεκ. SEK. Η μετοχή της Sobi (STO: SOBI) είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Nasdaq της Στοκχόλμης.

Σχετικά με τον Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών – (Σ.Π.Ε.Α)

Σκοπός του Συλλόγου είναι η με κάθε τρόπο και μέσο προαγωγή και προστασία της ζωής και της υγείας των ατόμων με αιμορροφιλία ή άλλη συγγενή κληρονομική αιμορραγική διάθεση, η πρόληψη, θεραπεία και αποκατάσταση των δυσάρεστων συνεπειών και αναπηριών, που απορρέουν από τη νόσο, η προάσπιση με κάθε νόμιμο μέσο των ηθικών και υλικών συμφερόντων των ατόμων αυτών, καθώς και η υποστήριξη και αποκατάστασή τους.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ