ΕπιχειρηματικάΚοντά στους ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη η Boehringer Ingelheim

Κοντά στους ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη η Boehringer Ingelheim

- Advertisement -

Μέσα από πολλαπλές και ποικίλες δράσεις και προγράμματα, τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, η Boehringer Ingelheim, στέκεται στο πλευρό των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, προσφέροντας με συνέπεια σημαντικό κοινωνικό έργο.


Πιστοί στην κοινωνικά «ευαίσθητη» κουλτούρα της εταιρίας, οι εργαζόμενοι δίνουν δυναμικό «παρών», συμμετέχοντας στο πρόγραμμα εθελοντικής αιμοδοσίας, ενώ διοργανώνουν προγράμματα κάλυψης διατροφής ευαίσθητων ομάδων, σε συνεργασία με την ΜΚΟ «Μπορούμε» καθώς και με ιδρύματα παιδικής στέγης, στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας “Making More Health”. Μέσω του ίδιου προγράμματος, η εταιρεία συμμετείχε ως χορηγός στο πρόγραμμα «Υγεία για Όλους» για την προάσπιση και προαγωγή υγείας των ευπαθών ομάδων. Τέλος, ανταποκρινόμενοι άμεσα στις ανάγκες που δημιούργησαν οι πρόσφατες πυρκαγιές στην Αττική, οι εργαζόμενοι στην εταιρία, προέβησαν στη συγκέντρωση και αποστολή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης προς τους πυρόπληκτους.
Η ανάληψη κοινωνικής ευθύνης αποτελεί κεντρικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας της Boehringer Ingelheim, η οποία εκφράζεται μέσα από τη συμμετοχή σε παγκόσμια κοινωνικά προγράμματα και την ευαισθησία προς τους εργαζομένους της. Επιπλέον, σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητές της, κύριο μέλημά της αποτελεί η βιωσιμότητα και η προστασία του περιβάλλοντος, τόσο παγκοσμίως, όσο και στη χώρα μας.
Πρόσφατα, μάλιστα, η Boehringer Ingelheim Ελλάς, απέσπασε διάκριση για την προσφορά της στην ελληνική κοινωνία, στο πλαίσιο των βραβείων Best in Pharmacy, που συνδιοργανώθηκαν από το περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος και την Boussias Communications. Η εταιρία, η οποία έλαβε το Bronze CSR award, διακρίθηκε τόσο για την αειφόρο ανάπτυξη όσο και για τις συνολικές της επιδόσεις στην Κοινωνική Εταιρική Ευθύνη μέσα από το πρόγραμμα «Αναπτύσσουμε, Επενδύουμε, Στηρίζουμε», αρχές που χαρακτηρίζουν τη διαχρονική παρουσία της στη χώρα μας.


Ισχυρό «αποτύπωμα» κοινωνικής υπευθυνότητας
Από το 2010 η Boehringer Ingelheim «τρέχει» σε όλους τους εργαζομένους της το πρόγραμμα Βe Safe, που έχει σκοπό την καλλιέργεια κουλτούρας ασφάλειας, ξεκινώντας από τον εργασιακό χώρο.
Με στόχο το “Μηδέν ατυχήματα από επιλογή” ζητείται από τους εργαζόμενους να είναι τόσο συνειδητοποιημένοι ως προς τη ασφάλεια στο χώρο εργασίας, ώστε η στάση αυτή να αποτελεί σταθερό στοιχείο της κουλτούρας της εταιρίας. Για το σκοπό αυτό προσφέρονται συνεχιζόμενη εκπαίδευση, εργαλεία αξιολόγησης κινδύνου και πρωτόκολλα.
Η μητρική εταιρεία ήταν η πρώτη που προέβη σε παροχή ασφάλειας υγείας για τους εργαζόμενους της από το 1902 Την πολιτική αυτή η εταιρεία ακολουθεί ως σήμερα.
Προστασία του περιβάλλοντος
Η Boehringer Ingelheim δίνει ιδιαίτερη σημασία στην προστασία του περιβάλλοντος, έχοντας θέσει σαφείς στόχους για τη μείωση της εκπομπής των ρύπων, τη μείωση κατανάλωσης ενέργειας, τη μείωση της κατανάλωσης νερού, καθώς και τη διαχείριση των αποβλήτων με φιλικό τρόπο προς το περιβάλλον. Με στόχο το συντονισμό όλων των παραπάνω δραστηριοτήτων σε κάθε της τμήμα, η εταιρία έχει ξεκινήσει από το 2011 την πρωτοβουλία Be Green, χάρη στην οποία υπολογίζεται ότι στην Ελλάδα εξοικονομεί κάθε χρόνο τόσο χαρτί που αντιστοιχεί σε ένα ολόκληρο δάσος 4000 στρεμμάτων.


Αξία μέσω της καινοτομίας
Η μητρική εταιρία έχει πρόσφατα χαρακτηριστεί ως μια από τις 100 πιο καινοτόμες εταιρίες στον κόσμο. Η νέα στρατηγική της στην έρευνα έχει ως στόχο την αντιμετώπιση νοσημάτων στα οποία υπάρχουν σοβαρές, ανεκπλήρωτες ιατρικές ανάγκες. Έτσι, τα τελευταία χρόνια, έχει σημειώσει σημαντικά επιτεύγματα, ιδιαίτερα στους τομείς των θρομβοεμβολικών νοσημάτων, του σακχαρώδους διαβήτη και του καρκίνου, ενώ συγκαταλέγεται ανάμεσα στις ηγετικές φαρμακευτικές εταιρίες παγκοσμίως στη θεραπευτική αντιμετώπιση των αναπνευστικών νοσημάτων. Πρόσφατα, βραβεύτηκε με το Prix Gallien στην κατηγορία των σπάνιων παθήσεων. Η Boehringer Ingelheim Ελλάς ανήκει στο club των μεγάλων εταιριών διεξαγωγής κλινικών ερευνών στην Ελλάδα, έχοντας επενδύσει 11,5 εκατομμύρια ευρώ την τελευταία 5ετία για την εκπόνηση 30 συνολικά μελετών.

Ανθρώπινος παράγοντας
Η στρατηγική της Boehringer Ingelheim είναι να προσελκύει τα πιο δυνατά μυαλά και να προωθεί τη διαφορετικότητα στο χώρο εργασίας. Ενθαρρύνει όλους τους εργαζόμενους να αναπτύσσουν τα ταλέντα τους και να γνωρίζουν ότι τα ατομικά τους χαρακτηριστικά καθώς και οι γνώσεις και οι εμπειρίες τους αποτελούν κεφάλαιο για την εταιρία. Με τον τρόπο αυτό δημιουργεί, εκτός από τον αναγκαίο σεβασμό, τις απαραίτητες «πύλες καινοτομίας» που ανοίγουν οι εργαζόμενοί της, χάρη στην διαφορετικότητά τους.
Πρόληψη και ευαισθητοποίηση για το διαβήτη
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Α.Μ.Κ.Ε. «Με Οδηγό τον Διαβήτη» άνοιξε πανιά και ταξίδεψε στην άγονη νησιωτική Ελλάδα στο πλαίσιο της Πανελλαδικής Εκστρατείας Πρόληψης και Ευαισθητοποίησης για τη νόσο του Σακχαρώδους Διαβήτη.
Το φετινό μήνυμα της εκστρατείας ήταν «Ρύθμισε το Διαβήτη σου, Προστάτεψε την Καρδιά σου» και είχε ως στόχο να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να εκπαιδεύσει τους κατοίκους των άγονων νησιών του Αιγαίου για τη νόσο του Σακχαρώδους Διαβήτη, καθώς και να διαγνώσει περιστατικά τα οποία μέχρι σήμερα είχαν μείνει αδιάγνωστα, μέσω των δωρεάν εξετάσεων, των ομιλιών και των διάφορων δρώμενων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ